AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Hestebæsj i veien, og i skogen. Hundebæsj i hagen min, ved postkassene, i grøftekantene, midt i veien. Hundehår overalt hos folk som har hatt med hunden på besøk. Kattebæsj i hagen min, i sandkassa i barnehagen/på skolen, kattebæsj overalt. Rydd opp etter dyret ditt! Kattebæsj skjønner jeg er litt vanskelig (med mindre du ser på katten din, og vet hvor den bæsjer ), men seriøst... man lar ikke hunden drite midt i veien, i grøfta eller i andres hage (eller i skogen for den saks skyld) uten å plukke opp! Man lar ikke hesten drite midt i veien for så å ri videre. Det er uhørt! Det er såpass mange som ikke tar ansvar, og som driver med dette tullet, at vi trenger en ny tråd. Anonymkode: 4629d...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Hestebæsj regner ofte bort i løpet av kort tid. Jeg vil heller ha et levende miljø med dyr og risikere litt dyrebæsj enn kun mennesker og tomflasker og sneiper I grøfta i stedet. Se hvor du går, slutt å surfe KG mens du går til bussen. Anonymkode: 2a4e2...b3a 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 Katteeiere er vel de som bidrar minst. Det er fult mulig å rydde opp i eksempel sandkassa og andre ting uten at du vet 100% at det er din katt. Din katt driter rundt om den også. Så et felles ansvar fra de hadde ikke gjort så mye. Anonymkode: ea6d9...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 Da jeg dreiv med hest gikk vi alltid av og sparket møkka ut i grøfta hvis det skjedde på en vei. Å hestemøkk er stort sett bare gress. Det værste er når man tråkker i katt/hundemøkk. Ikke blir det borte, å det STINKER! Anonymkode: 242cf...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 Hestebæsj er ikke praktisk mulig å fjerne helt når man er ute å rir. Så det må man nesten bare leve med, alternativet blir at ingen kan drive med hest og det ville vært veldig trist, kjempefin og sunn hobby. Men ja blir og irritert av folk som lar det ligge midt i veien og ikke gidder å gå av å sparke det til siden greit at det ikke lukter fult så ekkelt som hundebæsj kanskje men ikke noe hyggelig når det fyller hele gangstien for det. Anonymkode: 0777b...f83 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #6 Skrevet 25. august 2017 De der hundeeierne prater om at de gjerne shadde reddet hunden sin foran et lite barn men dritten etter dyret sitt gidder de ikke å plukke opp. Skulle begynt å bøtelagt de ekle menneskene. Anonymkode: 37fd7...fba 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #7 Skrevet 25. august 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg dreiv med hest gikk vi alltid av og sparket møkka ut i grøfta hvis det skjedde på en vei. Å hestemøkk er stort sett bare gress. Det værste er når man tråkker i katt/hundemøkk. Ikke blir det borte, å det STINKER! Anonymkode: 242cf...c9f Mener du at folk skal ha kun innekatt eller ha de i bånd da? Greit at det er irriterende men katter er det også praktisk vanskelig å plukke opp møkken etter. Dyr bæsjer, sånn er det. Eierne bør gjøre det de kan, med hund i bånd er det jo enkelt og greit,men ikke sånn i det absurde (følge etter katten når den går ute? :P) så må man heller passe litt på hvor man tråkker. Anonymkode: 0777b...f83 2
Nettmagica Skrevet 25. august 2017 #8 Skrevet 25. august 2017 Dritt er helt jævlig, enkelt og greit! Har man dyr så plukker man det opp, ferdig snakka! Katter er verst syns jeg, for de har man ikke styr på. De burde vært innekatter eller i bånd utendørs.. Dyreeiere som ikke plukker opp, burde fått saftige bøter.
Sirah Skrevet 25. august 2017 #9 Skrevet 25. august 2017 Hestemøkk irriterer meg ikke så lenge rytteren/kusken sparker det ut i siden. Det er bare gress og forsvinner ved første reinskyll. Hundedritt er det ikke mye av heromkring heldigvis så de fleste hundeeierne er tydeligvis flinke. Kattedritt derimot! Dont even get me started! Jeg er så SYKT lei av kattedritt i blomsterbed, i sandkasser, gjemt i hagen osv at jeg nesten spyr!!! Om noen har tips til hvordan holde naboens forbanna drittkatter (beklager, men jeg skulle luke et blomsterbed ista og første jeg gjorde var å plassere hånden i en diger kattedritt 😡) ute av hagen så mottas tips med takk! 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #10 Skrevet 25. august 2017 Hunder er dritt. Har hatt alle mulige husdyr og kjæledyr bortsett fra denne helvetteskapen... Hest, katt, kanin, kyr, undulat, marsvin, gris, minigris, fisk osv. Ingenting skaper så mye trøbbel som hund. Anonymkode: 91028...bee
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #11 Skrevet 26. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du at folk skal ha kun innekatt eller ha de i bånd da? Greit at det er irriterende men katter er det også praktisk vanskelig å plukke opp møkken etter. Dyr bæsjer, sånn er det. Eierne bør gjøre det de kan, med hund i bånd er det jo enkelt og greit,men ikke sånn i det absurde (følge etter katten når den går ute? :P) så må man heller passe litt på hvor man tråkker. Anonymkode: 0777b...f83 Herre... hvor har jeg sagt det? Slutt å lag dine egne historier. Jeg skreiv bare at katt/hundemøkk er værre en hestemøkk fordi det stinker noe inn i helvette. Typisk at folk skal lage sine egne tolkninger Anonymkode: 242cf...c9f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #12 Skrevet 26. august 2017 Du må ha et trist liv som gidder å bry deg om dyrebæsj. Herregud Anonymkode: 296cd...90e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #13 Skrevet 26. august 2017 13 timer siden, Sirah skrev: Hestemøkk irriterer meg ikke så lenge rytteren/kusken sparker det ut i siden. Det er bare gress og forsvinner ved første reinskyll. Hundedritt er det ikke mye av heromkring heldigvis så de fleste hundeeierne er tydeligvis flinke. Kattedritt derimot! Dont even get me started! Jeg er så SYKT lei av kattedritt i blomsterbed, i sandkasser, gjemt i hagen osv at jeg nesten spyr!!! Om noen har tips til hvordan holde naboens forbanna drittkatter (beklager, men jeg skulle luke et blomsterbed ista og første jeg gjorde var å plassere hånden i en diger kattedritt 😡) ute av hagen så mottas tips med takk! Kjøp luktestoff mot katt. De har på Felleskjøpet. En spiseskje ved blomsterbedet i ca. 3 uker så holder de seg unna lenge. Den skal simulere at et nytt farlig beist har tatt over området, så det lukter litt, og det er mulig de kommer litt i starten, men det virker. Jeg er ikke noen storfan av all sauedritten som er i skogen, men går ikke rundt og forlanger at bondene skal plukke opp etter dem for det. Anonymkode: 0e8e8...72d
Sirah Skrevet 26. august 2017 #14 Skrevet 26. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp luktestoff mot katt. De har på Felleskjøpet. En spiseskje ved blomsterbedet i ca. 3 uker så holder de seg unna lenge. Den skal simulere at et nytt farlig beist har tatt over området, så det lukter litt, og det er mulig de kommer litt i starten, men det virker. Jeg er ikke noen storfan av all sauedritten som er i skogen, men går ikke rundt og forlanger at bondene skal plukke opp etter dem for det. Anonymkode: 0e8e8...72d Takk for tips, det kan jeg prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå