AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Helt fullstendig ute av virkeligheten. Hva er greia? Og hvorfor justerer det seg så sjelden etter livserfaring? Bare "jeg skal ha en modell deisende ned i fanget, eller ingenting. Damer er så kresne." Anonymkode: 3efd9...5be
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Dette beskriver da absolutt ikke de fleste menn Anonymkode: f9d13...b3c 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 Just now, AnonymBruker said: Dette beskriver da absolutt ikke de fleste menn Anonymkode: f9d13...b3c Jo, spesielt de mindre attraktive. Hvorfor blir de sånn? Anonymkode: 3efd9...5be
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Jo, spesielt de mindre attraktive. Hvorfor blir de sånn? Anonymkode: 3efd9...5be Det er ikke min erfaring. Kanskje det er noe med omgangskretsen din? Anonymkode: f9d13...b3c
AnonymSjiraff Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 (endret) Tror det er mer selvbildet til enkelte menn på internett. Jeg har ikke sett noe lignende i virkeligheten. Endret 25. august 2017 av AnonymSjiraff 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #6 Skrevet 25. august 2017 Jeg har som singel vært borti menn med ganske mye ego. Da snakker jeg ikke om uattraktive menn, ei heller uspiselige, men menn der selvtilliten ikke står helt i stil med hvem de er på alle punkter. Jeg tror et viktig moment her rett og slett er at det er rom for å være det. Kvinner velger ofte menn som viser mye selvtillit, så man er vant med å måtte 'blåse seg opp' fra ung alder. I tillegg er ikke menn like aktive med å bryte hverandre ned som kvinner er. Kvinner er veldig ofte ute og "justerer" andre, det blir lagt merke til om man får oppmerksomhet, og man må ofte vokte seg for allianser og lumske blikk. Menn er litt mer der at man enten er på hverandres side, eller ikke. Menn jeg kjenner er også ganske rett frem på den måten at de kutter ut de som ikke er noe positivt tilskudd til livet deres, eller ikke liker dem. Anonymkode: 83d1d...b55 3
I Grosny Skrevet 25. august 2017 #7 Skrevet 25. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt fullstendig ute av virkeligheten. Hva er greia? Og hvorfor justerer det seg så sjelden etter livserfaring? Bare "jeg skal ha en modell deisende ned i fanget, eller ingenting. Damer er så kresne." Anonymkode: 3efd9...5be Det er jo damene som blåser oss opp. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #8 Skrevet 25. august 2017 7 minutes ago, AnonymBruker said: Jo, spesielt de mindre attraktive. Hvorfor blir de sånn? Anonymkode: 3efd9...5be Fordi de føler seg uattraktive og skammer seg. Grandiositet (oppblåst selvbilde) er bare et forsvar. Anonymkode: 200c4...09b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #9 Skrevet 25. august 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Jeg har som singel vært borti menn med ganske mye ego. Da snakker jeg ikke om uattraktive menn, ei heller uspiselige, men menn der selvtilliten ikke står helt i stil med hvem de er på alle punkter. Jeg tror et viktig moment her rett og slett er at det er rom for å være det. Kvinner velger ofte menn som viser mye selvtillit, så man er vant med å måtte 'blåse seg opp' fra ung alder. I tillegg er ikke menn like aktive med å bryte hverandre ned som kvinner er. Kvinner er veldig ofte ute og "justerer" andre, det blir lagt merke til om man får oppmerksomhet, og man må ofte vokte seg for allianser og lumske blikk. Menn er litt mer der at man enten er på hverandres side, eller ikke. Menn jeg kjenner er også ganske rett frem på den måten at de kutter ut de som ikke er noe positivt tilskudd til livet deres, eller ikke liker dem. Anonymkode: 83d1d...b55 Men så fort en dame ikke er VS-materiale, er det fullt fyr med at "hun er schtøgg fordi hun ikke har pupper" eller "ser faen ikke ut ass". De vil da damer selvtillit, men skyter raskt ned enhver dame som ikke er fullkommen. Hvordan kan de da forvente at vi skal ha selvtillit når de oppigjennom kaller "sånne med mangler" for en masse stygge ting? Kanskje bare helt perfekte damer som har lov til å ha selvtillit. Anonymkode: 3efd9...5be 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #10 Skrevet 25. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men så fort en dame ikke er VS-materiale, er det fullt fyr med at "hun er schtøgg fordi hun ikke har pupper" eller "ser faen ikke ut ass". De vil da damer selvtillit, men skyter raskt ned enhver dame som ikke er fullkommen. Hvordan kan de da forvente at vi skal ha selvtillit når de oppigjennom kaller "sånne med mangler" for en masse stygge ting? Kanskje bare helt perfekte damer som har lov til å ha selvtillit. Anonymkode: 3efd9...5be Jeg opplever sjelden dette i det virkelige liv. Har kun lest slike kommentarer på nett. Men det er vel en naturlig mekanisme å vri situasjonen til at du ikke er blitt valgt bort, men har valgt bort. Kvinner er iblant skyldige i det samme, ved å hevde at de "aldri ville hatt en slik mann", der de vet de ikke ville blitt valgt selv. Det er ganske menneskelig. Anonymkode: 83d1d...b55
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #11 Skrevet 25. august 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg opplever sjelden dette i det virkelige liv. Har kun lest slike kommentarer på nett. Men det er vel en naturlig mekanisme å vri situasjonen til at du ikke er blitt valgt bort, men har valgt bort. Kvinner er iblant skyldige i det samme, ved å hevde at de "aldri ville hatt en slik mann", der de vet de ikke ville blitt valgt selv. Det er ganske menneskelig. Anonymkode: 83d1d...b55 Nope, alltid blitt kalt stygg av menn. Anonymkode: 3efd9...5be
Uffda Skrevet 25. august 2017 #12 Skrevet 25. august 2017 Er jo kvinner som har oppblåst ego som innbiller seg at det er så jævla fett å bruke en evighet utenfor senga med dem for å få tilgang til noen minutter i senga med dem i blant. jeez
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #14 Skrevet 25. august 2017 Du er inne på noe, men du mister litt troverdighet når du skriver "de fleste menn". Anonymkode: e75a9...688
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #15 Skrevet 25. august 2017 13 minutter siden, I Grosny skrev: Det er jo damene som blåser oss opp. Ja, men kvinner har ingen forutsetning for å forstå at menn er så idiot at de tror at de er noe om én kvinne (i hele verden) er villig til å gå gjennom ild og vann for dem. Det er litt spesielt at de slutter at de er mannen ALLE kvinner vil ha på det grunnlaget. Anonymkode: cc54e...7dd
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #16 Skrevet 25. august 2017 2 minutter siden, Uffda skrev: Er jo kvinner som har oppblåst ego som innbiller seg at det er så jævla fett å bruke en evighet utenfor senga med dem for å få tilgang til noen minutter i senga med dem i blant. jeez Litt useriøs tråd. Men det er jo en kjensgjerning at menn har mer selvtillit enn damer. Skryter mer av seg selv, overvurderer egne evner (feks på intervjuer osv) og utseende. Dette er generelt, ikke individuelt. Anonymkode: 14ae5...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #17 Skrevet 25. august 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Litt useriøs tråd. Men det er jo en kjensgjerning at menn har mer selvtillit enn damer. Skryter mer av seg selv, overvurderer egne evner (feks på intervjuer osv) og utseende. Dette er generelt, ikke individuelt. Anonymkode: 14ae5...d9f Så hvorfor er den useriøs? Menn overvurderer seg selv på de fleste områder. Anonymkode: 3efd9...5be
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #18 Skrevet 25. august 2017 Tror det bare er her inne på forumet mennene er sånn. De må dekke over sin utilstrekkelighet og failure ved å bygge en falsk internettkarakter. Og kanskje noen 19 åringer som føler de eier hele verden. Ingen vanlige mannfolk i det virkelige liv er sånn Anonymkode: f6ee2...0a3 1
ajarRun Skrevet 25. august 2017 #19 Skrevet 25. august 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt fullstendig ute av virkeligheten. Hva er greia? Og hvorfor justerer det seg så sjelden etter livserfaring? Bare "jeg skal ha en modell deisende ned i fanget, eller ingenting. Damer er så kresne." Anonymkode: 3efd9...5be Kritiserer du menn for å ha standarer? 1
I Grosny Skrevet 25. august 2017 #20 Skrevet 25. august 2017 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men så fort en dame ikke er VS-materiale, er det fullt fyr med at "hun er schtøgg fordi hun ikke har pupper" eller "ser faen ikke ut ass". De vil da damer selvtillit, men skyter raskt ned enhver dame som ikke er fullkommen. Hvordan kan de da forvente at vi skal ha selvtillit når de oppigjennom kaller "sånne med mangler" for en masse stygge ting? Kanskje bare helt perfekte damer som har lov til å ha selvtillit. Anonymkode: 3efd9...5be Mulig damer er litt lavere på selvtillit pga mindre testosteron? Angående menns skryt. Damer, når en mann står foran dere og skryter helt sykt, så bør dere ta det som ett kompliment. Det betyr nemlig at han liker dere og prøver å gjøre seg lekker. Endret 25. august 2017 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå