AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 http://www.side3.no/norske-gunn-kalles-verdens-mest-sexy-brannkonstabel/3423366859.html Hmmm. Tror jeg må begynne å trene For en dame! Anonymkode: 8d9ad...cae 2
Gjest Coolaid Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.side3.no/norske-gunn-kalles-verdens-mest-sexy-brannkonstabel/3423366859.html Hmmm. Tror jeg må begynne å trene For en dame! Anonymkode: 8d9ad...cae "Hun vil helst få oppmerksomhet for det hun driver med og ikke hvordan hun ser ut"..... ....Og så har hun en instagram konto med bikinibilder av seg selv... snakk om tøysekopp.....
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 Åh, trodde det skulle komme bilde av et skikkelig hot mannebein jeg nå Anonymkode: dbfa0...476 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, trodde det skulle komme bilde av et skikkelig hot mannebein jeg nå Anonymkode: dbfa0...476 Her https://www.p4.no/disse-brannmennene-kaster-klerne-nettet-tar-fyr/artikkel/641098/ Anonymkode: 4dea7...239 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #6 Skrevet 25. august 2017 3 timer siden, Coolaid skrev: "Hun vil helst få oppmerksomhet for det hun driver med og ikke hvordan hun ser ut"..... ....Og så har hun en instagram konto med bikinibilder av seg selv... snakk om tøysekopp..... Håpløs uttalelse. Instagram-kontoen hennes kunne vel ikke vist tydeligere hennes ekstreme eksponeringsbehov hva gjelder kropp. Nå er jeg dame, men synes helt ærlig hun ikke er spesielt attraktiv 🙈 Anonymkode: 6410f...0c5 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #7 Skrevet 25. august 2017 Synes hun er flott altså, men kamskje litt hauset opp;) Hun hadde ikke vært like flott uten lipfiller ( bare å se på gamle bilder), hun har også vippe-extensions ( som for dådyrblikk) og hun har helt tydelig botox i panna iallefall, dette ser jeg lett som jobber i bransjen og botoxen er satt slik at hun får et øyenbrynsløft ( samme sted som kominerfrue bruker). Anonymkode: e96e5...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #8 Skrevet 25. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes hun er flott altså, men kamskje litt hauset opp;) Hun hadde ikke vært like flott uten lipfiller ( bare å se på gamle bilder), hun har også vippe-extensions ( som for dådyrblikk) og hun har helt tydelig botox i panna iallefall, dette ser jeg lett som jobber i bransjen og botoxen er satt slik at hun får et øyenbrynsløft ( samme sted som kominerfrue bruker). Anonymkode: e96e5...1e9 Hun hr også botox rundt øya, samt muligens filler i kinn. Ser veldig stiv ut i maska. Anonymkode: e96e5...1e9
Gjest Coolaid Skrevet 25. august 2017 #9 Skrevet 25. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håpløs uttalelse. Instagram-kontoen hennes kunne vel ikke vist tydeligere hennes ekstreme eksponeringsbehov hva gjelder kropp. Nå er jeg dame, men synes helt ærlig hun ikke er spesielt attraktiv 🙈 Anonymkode: 6410f...0c5 Ser kvinner som henne over alt. Ser ikke "alle" slik ut da? Forøvrig flott kvinne, men hvem er ikke det?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #10 Skrevet 25. august 2017 6 timer siden, Coolaid skrev: "Hun vil helst få oppmerksomhet for det hun driver med og ikke hvordan hun ser ut"..... ....Og så har hun en instagram konto med bikinibilder av seg selv... snakk om tøysekopp..... Kan virke som hun skrur på feil kamera hver gang hun tar bildet, at hun egentlig mener å bruke frontkameraet? Anonymkode: c910b...a7f
Katten.2.0 Skrevet 26. august 2017 #11 Skrevet 26. august 2017 Synes hun virket som en typisk pen norsk kvinne. Faen, jeg er glad for at jeg bor i Norge. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #12 Skrevet 26. august 2017 Ett eller annet med det, men jeg liker best mennesker som ikke viser seg fram på en påfallende måte. De er gjerne de vakreste. Anonymkode: e14e8...7b1 3
AnonymSjiraff Skrevet 26. august 2017 #13 Skrevet 26. august 2017 4 minutes ago, Katten.2.0 said: Synes hun virket som en typisk pen norsk kvinne. Faen, jeg er glad for at jeg bor i Norge. Jepp, vi er heldig der. 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #14 Skrevet 26. august 2017 " Hun liker ikke oppmerksomhet for kropp, men for det hun gjør på "............ Det samsvarer IKKE med alle lettkledde bildene hun legger ut, med kropp i fokus. Har null forståelse for hvorfor mennesker gjør det,vise seg fram til fremmede? vil de ikke ha et privatliv? unntak er de som har det som jobb,skikkelige modeller som Miranda Kerr og Adriana Lima, der snakker vi vakker. Anonymkode: e14e8...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #15 Skrevet 26. august 2017 De liker nok å vise seg frem. Anonymkode: fd4c0...e70
AnonymSjiraff Skrevet 26. august 2017 #16 Skrevet 26. august 2017 7 hours ago, Coolaid said: "Hun vil helst få oppmerksomhet for det hun driver med og ikke hvordan hun ser ut"..... ....Og så har hun en instagram konto med bikinibilder av seg selv... snakk om tøysekopp..... Kan kanskje virke litt spesielt å komme med en slik kommentar, men det kan jo være den faktisk stemmer. Man kan vel poste mange bilder av seg selv og likevel være mer opptatt av anerkjennelsen man får for jobben man gjør enn utseendet sitt. Enig at det virker litt spesielt å se en slik kommentar fra en som poster slike bilder av seg selv, men kan jo være det stemmer likevel. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #17 Skrevet 26. august 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Kan kanskje virke litt spesielt å komme med en slik kommentar, men det kan jo være den faktisk stemmer. Man kan vel poste mange bilder av seg selv og likevel være mer opptatt av anerkjennelsen man får for jobben man gjør enn utseendet sitt. Enig at det virker litt spesielt å se en slik kommentar fra en som poster slike bilder av seg selv, men kan jo være det stemmer likevel. Eller så sier hun det fordi det ikke er sosialt akseptabelt å være ærlig og fordi hun ikke vil ha et billigstempel Anonymkode: fd4c0...e70 1
AnonymSjiraff Skrevet 26. august 2017 #18 Skrevet 26. august 2017 Just now, AnonymBruker said: Eller så sier hun det fordi det ikke er sosialt akseptabelt å være ærlig og fordi hun ikke vil ha et billigstempel Anonymkode: fd4c0...e70 Mulig det også. 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #19 Skrevet 26. august 2017 7 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Mulig det også. Enig med dere, bare synes det virker litt "misvisende", er jo bare å kle på seg Anonymkode: e14e8...7b1
Gjest Coolaid Skrevet 26. august 2017 #20 Skrevet 26. august 2017 I stedet for dumme kommentarer så kunne hun bare sagt: " Jeg digger å få oppmerksomhet for utseende, gjerne på lik linje med jobben jeg gjør - det må jo være lov....."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå