*Shira* Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Endelig! Etter å ha "plaget" KG's tålmodige brukere med all slags spørsmål om produkter som skal gjøre huden matt, har jeg endelig funnet min egen formel Jeg benytter endel MD Formulations produkter og tar også salong behandling. Jeg tror at løsningen på mine hudproblemer var MD Formulations Vit-A-Plus Skin Clearing Complex :-) Denne holder hva den lover, huden min blir matt i T-Sonen, tro det eller ei! Jeg kan også liste opp de andre produktene jeg bruker: MD Forumulation Facial Cleanser Oily & Problem Prone Skin MD Formulations Vit-A-Plus Skin Clearing Complex MD Formulations Advanced Hydrating Complex Gel Formula Decleor Hydra-Matt Regulating Fluide Oil Og nok en gang MD Formulations Vit-A-Plus Skin Clearing Complex er et utrolig godt produkt. Den tar bort sorte prikker/små kviser, minsker porer og holder huden matt. Jeg påfører kremen i T-sonen under dagkrem og den holder det den lover. Jeg er strålende fornøyd og tenkte siden jeg får så gode tips her inne, er det endelig min tur å gi noe tilbake. Regner med at det eneste dere venter på nå er HALLELUJA
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Kunne du kanskje nevnt prisene? Og hvor får man kjøpt de produktene? (Bor i Bærum)
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Kunne du kanskje nevnt prisene? Og hvor får man kjøpt de produktene? (Bor i Bærum) fåes kjøpt hos hudpleier (svinedyrt). Billigere på nett (www.essentialdayspa.com). Koster rundt 3-400 kr? (på nett altså). Men du trådstarter: Du har ikke fått kviseutbrudd av den kremen? Kan den skade på noen måte? jeg har VELDIG fet hud og masse nupper og sorte prikker i panne og på nese... leter febrilskt etter et produkt som fjerner det, men har ikke turt å teste MDF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå