Gå til innhold

Gammel katt - går det mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en hunnkatt på 14 år som er diagnostisert med jursvulster som er ondartede. Hun ble operert én gang, men de kom tilbake etter et halvt år, og i samråd med dyrlegen bestemte vi oss for å la det være og ikke dra henne gjennom en ny runde med dette, så lenge hun er frisk og rask ellers. Det er bedre å la henne kose seg den siste tiden. Vi er veldig på vakt hvis formen skulle endre seg, og vi kommer til å ta henne til dyrlegen når hun viser tegn til å bli dårligere, selv om det er vondt.

Nå har det seg sånn at hun ved i hvert fall tre tilfeller har tisset inne, på to tepper på vaskerommet hun ser på som "sin plass". Dette har skjedd i løpet av bare noen dager, maks en uke. Hun har kasse, men er også noe ute når vi er hjemme. Har aldri drevet med dette tidligere!

Kan dette være noe annet enn at det er sykdommen som går på? Hun viser ingen tegn til sykdom ellers, og spiser og koser osv, men det betyr jo ikke at kroppen har det helt bra allikevel.

Jeg skal selvfølgelig ringe dyrlegen på mandag og spørre også, men jeg lurer bare på om noen har vært borti det samme og vet om jeg snart burde forberede meg på det verste eller om det kan være noe annet?

Anonymkode: a2c69...ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det kan være at hun er nær døden og må avlives, hør med veterinær først uansett.

Endret av PaN
Skrevet

Uff så vondt for dere alle sammen :hug: har ikke så mye å bidra med, men dette høres mildt sagt fælt ut. Heldige katten som har så gode eiere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...