Gå til innhold

Vendela+Petter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett og skal ikke se heller. Jeg skjønner ikke hvorfor dette skal være interessant heller. Hyggelig for dem, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 25.8.2017 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Omg det er så kleint!!! Og jeg syns vendela driter seg ut, blir flau på hennes vegne 😬 

Anonymkode: e3369...b8f

Nå får det være nok! Vendela Kirsebom er en hederskvinne! Flott, hyggelig og grei!

Anonymkode: 0d932...357

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Vendela Kirsebom er en hederskvinne! Flott, hyggelig og grei!

Anonymkode: 0d932...357

Nå får det være nok! Vendela Krisebom er ikke en herdetskvinne.

Anonymkode: 73bd6...e43

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, Surikatta skrev:

Har på følelsen at de prøver seg på verdens lengste (?) PR-stunt.

Ja, det samme tenker jeg! Virker ikke oppriktig for fem flate øre. TS

Anonymkode: 9087e...532

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett de sitte å le, kysse, klemme og klappe på hverandre i en bortgjemt krok på Holmenkollen park. Jeg har også vært gjest i samme bryllup som dem, og jeg kan med hånden på hjertet si at det paret der, de er forelsket. 🙏🏻

Anonymkode: 63348...67a

• Liker 9
Skrevet

De virker sååå snille og gode begge to 💕 hun Mari var veldig sur hele tiden, men Vendela er jo bare blid og søt! Petter virker som ett godt menneske som bare vil det beste for alle! Heier på dem

Anonymkode: 629bf...b59

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De virker sååå snille og gode begge to 💕 hun Mari var veldig sur hele tiden, men Vendela er jo bare blid og søt! Petter virker som ett godt menneske som bare vil det beste for alle! Heier på dem

Hun var ikke så blid i den frisørstolen fra dagens episode. Når noen hadde lagt ut bilde av henne mens hun fortsatt ikke var ferdig sminket ble hun sur. "Å legge ut bilder uten å spørre sånn er jo litt WEIRD" sutrer hun fornærmet.

Anonymkode: 12bb2...94a

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun var ikke så blid i den frisørstolen fra dagens episode. Når noen hadde lagt ut bilde av henne mens hun fortsatt ikke var ferdig sminket ble hun sur. "Å legge ut bilder uten å spørre sånn er jo litt WEIRD" sutrer hun fornærmet.

To be fair, å legge ut bilder uten tillatelse er (i tillegg til å være ulovlig, en "bagatell" mange overser) faktisk direkte ufint. 

Anonymkode: fea6e...941

• Liker 19
Skrevet

Syns alt i alt hun virker som en veldig snill dame:)

Skrevet

Vendela hjalp meg med å finne brilleinnfatning på Synsam i fjor. Drithyggelig dame og dette er de fineste brillene jeg har hatt.

Jada, vet hun var der for å selger, er ikke dum.

Anonymkode: ac7b6...b34

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppfattet ikke det som sutring i det hele tatt. Heller fint at hun klarer å sette grenser og lære opp folk til at det faktisk ikke er lov uten å spørre

• Liker 7
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

. "Å legge ut bilder uten å spørre sånn er jo litt WEIRD" sutrer hun fornærmet.

Med god grunn, det er lovbrudd. Vendela er profesjonell og ikke en kjøpesentermannekeng. 

• Liker 9
Skrevet

Vendela virker som en utrolig flott dame, men jeg syns det er litt merkelig at hun blir sammen med Petter og så plutselig får de en realityserie sammen? Syns ikke hun virker som typen til det bare. 

Skrevet

De er nå søte da:kose::hjerter_rundt:

• Liker 3
Skrevet

Hun var veeeeldig diva da, på Tv2 hjelper deg i går, herregud.

Anonymkode: 771de...04b

Skrevet

De er jo søte sammen da. Men mye drikking i dette programmet. 

Anonymkode: 2e4e0...0e5

• Liker 1
Skrevet

Det kunne jo vært litt interessant å få et innblikk i de unge politikerne også. 

Anonymkode: cb9b8...761

• Liker 1
Skrevet

Lure på hvor mye penger de får av å leke "kjærester" på tv?? Hadde gjort det samme selv. Takket ja til penger for å spille kjærester med noen. Skulle holdt ut å blitt kysset på noen ganger. Hva gjør man ikke for penger??

Anonymkode: 47159...04a

• Liker 2
Skrevet
På ‎29‎.‎08‎.‎2017 den 19.23, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Vendela Krisebom er ikke en herdetskvinne.

Anonymkode: 73bd6...e43

Nei den tittelen mistet hun, da hun ble "sammen" med slusken petter. Når kameraene slukkes så slukkes forholdet å.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det hele tiden kommer små drypp der godeste Vendela fremstår som direkte usympatisk. Hun ble skikkelig sur da en stylist (?) tok bilde av henne og la ut på Instagram før hun var ferdig sminket. Og på Tv2 Hjelper deg var hun like ufin. Hun virker rett og slett ikke som den skarpeste kniven i skuffen. 

Og hadde jeg vært rundt 20 år og moren min ble sammen med Petter Pilgaard, hadde jeg blitt skikkelig flau. 

Anonymkode: e4c63...c54

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...