Gå til innhold

Vendela+Petter

Anbefalte innlegg

Gjest justcurious
Skrevet

Var lei allerede før det starta. Synes i utgangspunktet det var koselig at de fant hverandre, men det får være måte på :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok turen innom Tv2 livstil når jeg bladde gjennom kanaler og så dette programmet... Pettern var så morsom at jeg så to episoder før jeg bladde videre..

Skrevet
På 10.9.2017 den 14.22, AnonymBruker skrev:

Hun virker rett og slett ikke som den skarpeste kniven i skuffen. 

Anonymkode: e4c63...c54

Enig.Glemmer aldri Vendelas kommentar en gang hun var på God Morgen Norge for å snakke om høstens mote for noen år siden.Hun hadde stor fokus på at det var veldig in med pels,og programlederen spurte:"Men hva med dem som er motstandere av pels da,har du med noen jakker i fuskepels"? 

Etter litt nøling svarte Vendela at nei,det hadde hun ikke,før hun avsluttet med konge-kommentaren:"Men det er jo gøy med noe ekte da"

Eh...? Da begynte jeg også å tenke at dette er IKKE den skarpeste kniven i skuffen nei.. 

Anonymkode: 5157a...946

• Liker 9
Skrevet

Ikke lett dette. Inne på rampelys så blir mødre kritisert for å eksponere barna. Her får V kritikk for ikke å eksponere barna....men andre tar seg av det ved å informere om insta. 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Trude.lutt skrev:

Ikke lett dette. Inne på rampelys så blir mødre kritisert for å eksponere barna. Her får V kritikk for ikke å eksponere barna....men andre tar seg av det ved å informere om insta. 

Man får kjeft og kritikk uansett. Damed if you do, damed if you dont 

Anonymkode: 73bd6...e43

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

De må da ha mer enn nok penger, i alle fall V som jobbet internasjonalt i mange år og alltid har hatt business?! Mulig PP sliter, hva skal han liksom leve av annet enn å selge sjela, men ville trodd hun hadde mer ryggrad.

Anonymkode: fea6e...941

Tipper PP tjener mere penger en noen gang. Han tar jo 40.000 kr for et 45 min. foredrag nå. Det er vel heller Vendela som kommer til å slite med svekket image og inntjening.

Anonymkode: 3c837...6c8

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper PP tjener mere penger en noen gang. Han tar jo 40.000 kr for et 45 min. foredrag nå. Det er vel heller Vendela som kommer til å slite med svekket image og inntjening.

Men hva holder han foredrag om?

Anonymkode: 2e4e0...0e5

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg også på. 

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og persondebatt.

Sitat

* Persondebatt. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden. Les mer her om regelen.

Edie, mod.

Skrevet
På 25.8.2017 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Meninger? Sett to episoder, vet ikke helt altså! Sliter litt med troverdigheten her. Mulig det bare er meg😉

Anonymkode: 9087e...532

falsk rett og slett, de vil bare lage program og tjener penger.

• Liker 2
Skrevet

Men hvor mange år er det siden hun la opp som modell? Hun tjente sikkert godt i sin tid, men pengene tar jo slutt en gang. Eneste grunnen jeg kommer på hvorfor hun ville gå med på det.

• Liker 3
Skrevet

V ødelegger imaget sitt. Før var hun ekslusiv og mystisk- kunne derfor tjene på sminke/ hudpleie/ klær.. men etter dette prg. Blir det billig. Tror hun kommer til å miste mye oppdrag å selge lite. 

Og petter har vel "foredrag" typ. Motivator i jobbmesser ol. 

Anonymkode: e3369...b8f

• Liker 5
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Generelt pjatt, men det gjør jo de fleste kjendiser.

https://talerlisten.no/profil/petter-pilgaard/

Foredrag

Pilgaards Metode

Hvordan vinner du Norges mest omtalte reality-konkurranse? Og kan noen av triksene derfra brukes til å vinne venner og bygge relasjoner på skolen eller i jobbmarkedet? I dette foredraget forteller Petter om sin livsfilosofi når det gjelder seg selv og andre mennesker - krydret med historier fra livet så langt, Paradise Hotel og Farmen Kjendis 2017. En annerledes foredragsopplevelse...

Hva jeg lærte på Farmen

Rundt 1 million nordmenn har hver uke vinteren 2017 sett "Farmen Kjendis" på Tv2. Der har de sett en glad, ivrig og positiv Petter Pilgaard, som har gitt seg i kast med alle nye oppgaver med glimt i øyet og smil om munnen. For de fleste er dette en side de ikke har sett av Pilgaard før. I dette foredraget forteller Petter hva han lærte på Farmen og hvordan hans erfaringer med arbeid på Farmen-gården og samarbeidet om ukesoppdragene med Vendela, Lothepus og de andre kan motivere andre til innsats på sin egen arbeidsplass.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Generelt pjatt, men det gjør jo de fleste kjendiser.

https://talerlisten.no/profil/petter-pilgaard/

Foredrag

Pilgaards Metode

Hvordan vinner du Norges mest omtalte reality-konkurranse? Og kan noen av triksene derfra brukes til å vinne venner og bygge relasjoner på skolen eller i jobbmarkedet? I dette foredraget forteller Petter om sin livsfilosofi når det gjelder seg selv og andre mennesker - krydret med historier fra livet så langt, Paradise Hotel og Farmen Kjendis 2017. En annerledes foredragsopplevelse...

Hva jeg lærte på Farmen

Rundt 1 million nordmenn har hver uke vinteren 2017 sett "Farmen Kjendis" på Tv2. Der har de sett en glad, ivrig og positiv Petter Pilgaard, som har gitt seg i kast med alle nye oppgaver med glimt i øyet og smil om munnen. For de fleste er dette en side de ikke har sett av Pilgaard før. I dette foredraget forteller Petter hva han lærte på Farmen og hvordan hans erfaringer med arbeid på Farmen-gården og samarbeidet om ukesoppdragene med Vendela, Lothepus og de andre kan motivere andre til innsats på sin egen arbeidsplass.

Og dette skal han ha 40 000 for? 😨😨😨

Står lengere oppe på siden

• Liker 5
Skrevet

Lære triks fra en som sa "får jeg ikke kuse, brenner jeg ned huset" på PH og drikker vin hver episode med V og Lothepus. 

Motivajsonsforedrag my ass. Glad jeg har en fornuftig og nyttig jobb selv om jeg ikke tjener 40000 for å prate piss i 45 min 

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

V ødelegger imaget sitt. Før var hun ekslusiv og mystisk- kunne derfor tjene på sminke/ hudpleie/ klær.. men etter dette prg. Blir det billig. Tror hun kommer til å miste mye oppdrag å selge lite. 

Og petter har vel "foredrag" typ. Motivator i jobbmesser ol. 

Anonymkode: e3369...b8f

Men har hudproduktene hennes noen gang solgt noe bra? Det er jo sånn typisk gratisprøve i Elle og postordrekatalog produkter? Aldri hørt om noen som bruker det, og har jo hørt om selve produktene i åååårevis (postordre kataloger og magasin lokketilbud til abonnement). 

Virker også som at de bevisst går inn for å promotere produktene hennes i serien, moren til Petter nevnte hun hadde Vendela genser hun syntes var så flott, petter sa oiii nå luktet du godt hvilken parfyme er det? Vendela svarte "Vendela" parfymen. Ene episoden var det fotoshoot for hudkremen. Skjønner at de skal følge hverdagen dems altså, men enkelte kommentarer virker avtalt. Noen her som vet om noen som noen gang har bestilt hudproduktene hennes? I følge badet og toalettmappen hennes bruker hun de ikke selv engang

Syntes forsåvidt serien var koselig i starten men nå virker det bare altfor oppspilt og overdrevent. Vendela virker å snakke etter manus og petter er bare en slitsom propell som vet de teiteste og mest oppbrukte strofene for å sjarmere damer :P

Anonymkode: b566a...7bb

• Liker 4
Skrevet
På 14.9.2017 den 2.05, AnonymBruker skrev:

Lære triks fra en som sa "får jeg ikke kuse, brenner jeg ned huset" på PH og drikker vin hver episode med V og Lothepus. 

Motivajsonsforedrag my ass. Glad jeg har en fornuftig og nyttig jobb selv om jeg ikke tjener 40000 for å prate piss i 45 min 

Eller rettere sagt: "blir det ikke kuse, river jeg huset".

Anonymkode: 43dc3...70c

Skrevet
På 6. september 2017 den 2.41, -Willow skrev:

Vendela virker som en utrolig flott dame, men jeg syns det er litt merkelig at hun blir sammen med Petter og så plutselig får de en realityserie sammen? Syns ikke hun virker som typen til det bare. 

Ett ord: produkter. 

Både Vendela og Petters produkter: strikkegensre, champagneglass og selvbiografien hennes, ble promotert ganske kraftig i seriens første uke. Jeg tipper at det var en av betingelsene for at de i det hele tatt gadd å bli med. 

Ellers synes jeg at serien er ganske kjedelig. Petter og Vendela er jo søte sammen, men det er liksom ikke så mye å hente der av underholdningsverdi. 

Jeg tar meg selv i å synes litt synd på Petter som må stille opp på så mye rart. Mange av de jobbene han har tatt på seg virker rimelig kleine.

Vendela virker mye mindre oppegående enn mitt inntrykk av henne fra tidligere. Jeg har ikke sett på noen av de andre seriene hun har medvirket i, så mulig det er derfor. Jeg vet at hun har bodd mye i utlandet og at svensk er morsmålet hennes, men jeg synes fortsatt at hun virker litt... språkfattig og uopplyst. Mye "liksom" og "weird" og hun motsier seg selv veldig ofte "der var det kjempefint, eller egentlig ikke så fint, men litt da". 

Anonymkode: 99393...ec5

• Liker 4
Skrevet

Klarer ikke å se ekte følelser i mellom dem. Kun venner som kysser på betalt tv serie. Vedder de har separerte soverom når kamera slåes av.:fnise:

Anonymkode: 47159...04a

• Liker 1
Skrevet

Tipper hun trenger penger. Er vel derfor hun går med på dette, pluss farmen og kjendisrestauranten. Er det noen flere programmer? Utenom dommer på Top Model for 10 år siden, men det var jo innafor hennes felt liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...