Gå til innhold

Vendela+Petter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meninger? Sett to episoder, vet ikke helt altså! Sliter litt med troverdigheten her. Mulig det bare er meg😉

Anonymkode: 9087e...532

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så den episoden som gikk i går. Har vært ganske skeptisk til serien, men synes faktisk
det var litt morsomt, så blir nok til at jeg fortsetter og ser :)

Skrevet

Omg det er så kleint!!! Og jeg syns vendela driter seg ut, blir flau på hennes vegne 😬 

Anonymkode: e3369...b8f

• Liker 4
Skrevet

Har ikke sett programmet, ikke skal jeg heller siden jeg syns den type programmer er kleine. Men de er utrolig søte sammen da og jeg er så glad på deres vegne. Virker som herlige personer begge to. :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke se på det av en eller annen grunn.

Anonymkode: 6cfb2...c33

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble veldig lei av dem før programmet startet. Det gode inntrykket jeg hadde av de to fra farmen forsvant, etter at de uttalte seg i media som fjortiser. 

Ja, vi er sammen. Nei, vi er ikke sammen. Ja, vi er veldig forelsket. Nei, vi er bare gode venner. 

Anonymkode: 3cb0e...07a

• Liker 1
Skrevet

Synes de er kjempesøte sammen. Koselig program. Man trenger litt feelgood tv i all elendigheten som skjer nå om dagen. 

Anonymkode: cdae3...4b8

• Liker 3
Skrevet

Fikk nok etter første episode. Samboer har en annen mening og han har satt serien på opptak. :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Har aldri hatt noe til overs for slike serier, men denne syns jeg er bare søt. Syns de kler hverandre godt og håper virkelig det er et forhold som varer ❤️

• Liker 1
Skrevet

Synes det er såå kleint :P

Skrevet

Var nok med Petter elsker Mari...

• Liker 1
Skrevet

Er lei de allerede. Har vært så mye om de overalt etter Farmen at jeg ikke orker mer. 

Anonymkode: 5d040...590

Skrevet

Jeg er  lei av dem i nyhetsbildet. De lager suppe på en spiker. 

Anonymkode: d2873...e70

Skrevet
9 timer siden, Nettejea skrev:

Fikk nok etter første episode. Samboer har en annen mening og han har satt serien på opptak. :fnise: 

Hehe 😂

Anonymkode: 80467...c5f

Skrevet

Er barna hennes med i serien, eller er det kun de to?

Anonymkode: cb9b8...761

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har ikke sett, liker ikke sånn pute-tv, det er så kleint.

Skrevet

Jeg så en episode og det var så søtt og overfladisk og vestkant Oslo at jeg måtte til slutt holde meg for ørene. 

• Liker 1
Skrevet

De er søte sammen og har sett en episode, men tror ikke jeg skal se noe mer. En episode holdt

Synes nesten det er rart hun vil være med på noe sånt. Dårlig med penger eller?

• Liker 1
Skrevet

Har på følelsen at de prøver seg på verdens lengste (?) PR-stunt.

• Liker 2
Skrevet

Det er bare vanvittig kleint. Synes de prøver litt for hardt å fremstå superforelsket. Blir så krampaktig hele greia. Lurer på hvor lenge det kommer til å vare 

Anonymkode: 5d040...590

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...