Gå til innhold

TV-høsten 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal du følge med på på TV nå i høst og vinter?

Jeg har stor tro på Alene på TV2 Zebra og så gleder jeg meg til en ny sesong av min guilty pleasure Bloggerne :popcorn: 

Anonymkode: a3624...059

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du følge med på på TV nå i høst og vinter?

Jeg har stor tro på Alene på TV2 Zebra og så gleder jeg meg til en ny sesong av min guilty pleasure Bloggerne :popcorn: 

Vet du når dette begynner på tv? Og hva handler "Alene" om? :)

Jeg gleder meg til side om side som begynner i morgen, også skal jeg se på bloggerne. Vet ikke om det er noe mer som er 
verdt å følge med på.

Skrevet

Følger med på Alene, lovende så langt etter en episode. 

Skrevet
22 timer siden, lovelycoldmornings skrev:

Vet du når dette begynner på tv? Og hva handler "Alene" om? :)

Jeg gleder meg til side om side som begynner i morgen, også skal jeg se på bloggerne. Vet ikke om det er noe mer som er 
verdt å følge med på.

Alene begynte tirsdag. Hver tirsdag klokken 22.00 på TV2 Zebra. Deltakerne har blitt satt ut i naturen, helt alene. Og skal klare seg lengst mulig. De må finne mat selv osv.

Side om side gleder jeg meg litt til :) Spent på om de klarer å holde nivået oppe en sesong til.

Skrevet

Kommer Farmen på tv snart, eller er det bare kjendisfarmen i år? Blir veldig skuffet da i såfall, det er så mye kjendisgreier fra før av, trenger ikke ødelegge for farmen og.

Anonymkode: 789a8...77c

Skrevet

Prøvde å se litt på tacoshow, fordi jeg er stor fan av Ronny. Men Gud så teit! Ga opp etter ti min. 

Familien virka jo ikke overraska i det hele tatt. Alle kom gående på rekke og rad når han ene ungen åpna døra. 

Anonymkode: 76b61...d01

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer Farmen på tv snart, eller er det bare kjendisfarmen i år? Blir veldig skuffet da i såfall, det er så mye kjendisgreier fra før av, trenger ikke ødelegge for farmen og.

Anonymkode: 789a8...77c

Vanlig Farmen kommer til høsten, rundt høstferien tror jeg. 

Farmen Kjendis januar neste år. 

Jeg gleder meg til Otto har fått nok, er Otto Jespersen som har laget program om ting som irriterer (folk som sniker i kø, emballasje man ikke kan åpne uten verktøy osv).

Anonymkode: 09347...5d1

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Skal følge med på Farmen, ellers vet jeg ikke.

Skrevet

Åndenes makt og skal vi danse 

Anonymkode: c0696...5de

Skrevet

Jeg er spent på den nye NRK-serien Monster med Jakob Oftebro. :rolleyes: 

Og så blir det sesong 2 av Stranger things på Netflix om det teller som TV. :) 

Anonymkode: 2fda3...d70

Skrevet
På 27.8.2017 den 16.37, AnonymBruker skrev:

Prøvde å se litt på tacoshow, fordi jeg er stor fan av Ronny. Men Gud så teit! Ga opp etter ti min. 

Familien virka jo ikke overraska i det hele tatt. Alle kom gående på rekke og rad når han ene ungen åpna døra. 

Anonymkode: 76b61...d01

Men hvorfor skulle de bli overrasket? Familien har jo meldt seg på!

Anonymkode: e6d59...9cd

Skrevet

The Voice, Farmen, Truls ala Hellstrøm, Suits, Grenseland, The Heart Guy, Scorpion, God Kveld Norge og Senkveld

Og Sesong 2 av Designated Survivor når det kommer :)

Skrevet

Enig i at Tacoshow skuffet. Det var rett og slett helt tragisk. Tror de eneste som syns dette er moro er de som er med på det selv.
Syns det virket alt for staget og regissert.
I høst skal jeg se Side om side, Nytt på Nytt, Stjernekamp, Alt for Norge og Lindmo. Ellers ser jeg frem til Monster :-)
I ukedagene ser jeg veldig lite TV, så titter på det som dukker opp på skjermen når den slås på....

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg skal se på

side om side

Praktisk info med Jon Almaas, skal jeg iallefall teste kikke. 

Skal vi danse så jeg lærer noe nye dansetrinn, er ikke så interessert i deltagerne ser kun på når de danser 

Skal se slutten på hver 71 grader nord siden selve programmet med å se noen klore seg oppover en bratt fjellside er mindre interessant. 

Slutten på hver Alt for Norge episode

Slutten av hver ungkar episode 

Håper NRK kan hoste opp en god serie som de kan sende i høst ala Downtown Abbey 

ja DETTVARDETT

Skrevet

Side om side synes jeg var bra, hva synes dere?

Også skal jeg se på Gift ved første blikk, noen som vet når det begynner?😊

Anonymkode: 92de4...b01

Skrevet
På 31.8.2017 den 19.00, Winza skrev:

Og Sesong 2 av Designated Survivor når det kommer :)

Å ja, den gleder jeg meg til. Vet du når den er planlagt å komme?

Anonymkode: e3f54...21b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ja, den gleder jeg meg til. Vet du når den er planlagt å komme?

Anonymkode: e3f54...21b

Kanskje i starten av 2018? Tror det var da den kom på Netflix sist 

Skrevet

Skal følge med på Farmen ihvertfall. Otto har fått nok høres også gøy ut, jeg digger Otto Jespersen! Prøver å se the Voice, men glemmer det hele tiden. Ikke vant med at sånt går alle dager mandag-fredag, så har bare sett to fredager til nå. Vet alt går i reprise på lørdagen, men gidder ikke sitte å se på TV hele lørdag ettermiddag. 

Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Skal følge med på Farmen ihvertfall. Otto har fått nok høres også gøy ut, jeg digger Otto Jespersen! Prøver å se the Voice, men glemmer det hele tiden. Ikke vant med at sånt går alle dager mandag-fredag, så har bare sett to fredager til nå. Vet alt går i reprise på lørdagen, men gidder ikke sitte å se på TV hele lørdag ettermiddag. 

Er på sumo :)

Jeg får aldri nok av Otto :biggrin: Sist gang jeg så han var i nattskiftet, det var en drit morsom serie :P

Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

Er på sumo :)

Jeg får aldri nok av Otto :biggrin: Sist gang jeg så han var i nattskiftet, det var en drit morsom serie :P

Jeg vet det, men har ikke tid å se alt på sumo. Passer best å se det på TV når det faktisk går, så må bare stramme meg selv opp og huske på det. :P Er ikke krise å ikke se alt heller da. 

Ja, Otto er konge. Nattskiftet var gøy, ja. Og en utstrakt hånd som gikk for evigheter siden. Der spilte han mange forskjellige morsomme figurer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...