Gå til innhold

Kjole med åpen rygg (gjest)?

Blondepiken

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Skal i et bryllup om noen uker og det står mellom to ulike kjoler. Den ene brukte jeg i et bryllup i vinter, den er forsåvidt grei nok, men litt stusselig å bruke den samme iom. at veldig mange av gjestene er de samme (selv om jeg regner med at jeg er den eneste som tenker over det). Den andre er fin, men ryggen er åpen ned til midjen ca., med et par tynne stropper over på begge sider. Ingen dyp utringning fremme eller noe. Men.. Det passer seg kanskje ikke med åpen rygg når man er bryllupsgjest? Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det gjør noe. 

Om det er vielse i kirken så ville jeg ha tatt på et lett sjal.

Anonymkode: 9e847...213

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det går helt fint. Hvis du er i tvil, så kan du jo ha et lett sjal over skuldrene under vielse/middag, og heller ta det av på kvelden når det blir dansing, fest og løsere snipp.

Anonymkode: 5ccbe...d52

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt vanskelig å svare uten å ha sett den, men slik du beskriver den, synes jeg det høres helt greit ut. Er det vielse i kirken, bør du imidlertid dekke deg til der med et sjal eller en jakke.

Anonymkode: 4f076...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er fotsid så går det til nød. Men synes kanskje ikke det er så classy med bar rygg i bryllup. 

Anonymkode: 126c6...71f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den er fotsid så går det til nød. Men synes kanskje ikke det er så classy med bar rygg i bryllup. 

Anonymkode: 126c6...71f

Når man kan ha utringet bryst i bryllup (som er veldig vanlig)  kan man også ha bar rygg.  Kan bli litt i overkant hvis kjolen i tillegg er rumpekort.  Kan være knelang men trenger ikke å være fotsid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig fin ut! Jeg ville hatt på en fin cardigan eller noe under vielsen og frem til middagen, men til middag og fest høres det kjempeflott ut. Hvis kjolen er lang kan man tillate seg å vise mer hud enn hvis den er veldig kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er upassende, men det går greit om du har en bolero over.

Anonymkode: 56806...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...