Minamemina Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Hei. Vet noen hvordan jeg kan få bort disse stygge flekkene på kjøkkenbenken min? Hva kommer de av og hva må jeg bruke av vaskemiddel?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Jeg kan ikke se noen flekker på det bildet. Er det mulig å ta et bilde der de kommer bedre frem? Anonymkode: e19ed...b75 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 Eller ... er det mulig du mener de lyse stripene omtrent midt i bildet og nedover mot venstre? I så fall får du nok ikke vasket dem vekk, siden det er strukturen i treverket som er sånn. Anonymkode: e19ed...b75
Minamemina Skrevet 25. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2017 Ja det er de hvite flekkene jeg vil ha bort for de har ikke vært der før. Så det er ikke mulig å polere de bort eller noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 Det er treverket som har fibrene omtrent parallelt med overflaten i et lite område, og disse får du ikke fjernet uten å pusse/slipe dem bort og lage søkk (av ukjent dybde) i plata. Flekkene er glattere, blankere og antakelig hardere enn treverket rundt, og vil derfor ikke trekke til seg olje eller farge like godt. Jeg hadde ikke brydd meg om det. Dette er naturlige variasjoner i treet, og på en måte en del av "pakka" man får når man velger naturmaterialer (i alle fall om man ikke betaler ekstra mye for å unngå det). For meg er det faktisk en del av sjarmen. Anonymkode: e19ed...b75 1
Minamemina Skrevet 25. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2017 Hadde ikke brydd meg om det var min leilighet men nå er det bare en leilighet jeg leier og hun er veldig nøye med flekker /riper. hun gikk gjennom hele leiligheten og skrev ned hvor det var riper osv.. itilfelle det kommer nye. Jeg kan ikke huske at kjøkkenbenken var så flekkete før vi flyttet inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå