AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Hvorfor er det greit å spørre noen om høyde, men ikke vekt i datingsammenheng? Anonymkode: 3f3ad...ef5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Fordi høyden påvirkes ikke av at man spiser for mye usunn mat. Anonymkode: c9575...08f
Viktualia Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 Det er vel stort sett ikke greit å spørre folk om hva de veier, så lenge man ikke har et helsepersonell-pasientforhold eller lignende? Man ser jo hvordan de ser ut?
Filippa Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 Vekt er privat for det kan avsløre livsstil, sykdom, eller lignende. 1
Gjest Stille leser Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 Fordi jenter vil vite hvor høy mannen er siden det er et overfladisk punkt de er opptatt av men ikke kan se på et bilde som vekt ofte vil vise.
Lord Friendzone Skrevet 25. august 2017 #6 Skrevet 25. august 2017 (endret) Så lenge folk har noenlunde normal høyde er det nok få som reagerer. Men både høye folk, og kanskje spesielt de som er veldig kortvokste, kan reagere negativt på oppmerksomhet rundt egen høyde. Som for eksempel en tidligere SP-politiker på 142 cm... Endret 25. august 2017 av Lord Friendzone
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #7 Skrevet 25. august 2017 Høyde er genetisk betinget (men noen ganger relatert til sykdom). Vekt er relatert til genetikk, miljøfaktorer, psykiske faktorer og fysiologiske prosesser i kroppen. Det er et mer sensitivt tema enn høyde. Jeg er klar over at det finnes mennesker med sterke komplekser for høyden sin, men jeg oppfatter at dette gjelder en veldig liten prosent. Anonymkode: d957b...d89
Gjest BethD Skrevet 25. august 2017 #8 Skrevet 25. august 2017 Kanskje fordi høyden er ikke noe man kan gjøre noe med,dermed kan man på en måte ikke bli fornærmet for det heller. Vekten derimot .... aner ikke jeg bare en tanke ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå