AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Sliter litt med å sende ut flørtende signaler. Har hørt at å tvinne/leke med håret mens man betrakter en gutt/mann. Gjør du det? Har det fungert for deg? Anonymkode: 56cb7...5f0
Gjest Ingenting2 Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Uff. Håper ikke de tror det. Jeg liker å fikle med håret mitt fordi jeg liker håret mitt. Ikke fordi jeg liker en mann.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 "Fungert for deg?" Det er ikke noe folk gjør bevisst. I den grad det skjer er det fordi a) noen blir "fiklete" når de blir nervøse, og man blir gjerne nervøs når man snakker med noen man liker, eller b) et underbevisst behov for å "fikse" seg og ta seg godt ut. Anonymkode: cefc1...d58 1
Elaine Marley Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 Nei, jeg er generelt fiklete fordi jeg har angst. Skulle man tolket det som at jeg likte noen så hadde jeg vel likt omtrent alle jeg møter på Om jeg liker noen så kan jeg ofte bli sånn at jeg omtrent unngår dem, og omtrent ikke tørr å se på dem. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg omtrent, så det blir vel en forsvarsmekanisme, men jeg ville ikke automatisk tolket at noen er fiklete som at "h*n liker meg". 2
Gjest BethD Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 52 minutter siden, canacas skrev: Uff. Håper ikke de tror det. Jeg liker å fikle med håret mitt fordi jeg liker håret mitt. Ikke fordi jeg liker en mann. Haha samme her. ☺️ Gjør det hele tiden så ☺️
annebanane Skrevet 25. august 2017 #6 Skrevet 25. august 2017 Fikler med håret hele tiden for å få det til å ligge, så det er ikke et tegn fra meg. Går mer i blikkene.
Filippa Skrevet 25. august 2017 #7 Skrevet 25. august 2017 Fikler med håret fordi jeg syns det er digg å stryke på, eller fordi det er i veien eller kiler noe sted. Har aldri gjort det fordi jeg liker en mann.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #8 Skrevet 25. august 2017 Jeg fikler veldig ofte med håret, så for meg er det ikke et signal på at jeg liker noen Anonymkode: 4b609...c84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå