Gå til innhold

Jeg tror ikke venninnen min vil at jeg skal være sammen med han..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang det er noe om typen min legger hun kraftig på, overdriver og er fryktelig negativ. 

Typene våre er kompiser fra ungdomskolen og hun mente sterkt en periode at typen hennes har lånt bort masse penger til typen min uten å få igjen. Dette prøvde hun å si nok en gang mens jeg var hos de, typen hennes rettet på henne og sa at de lånte penger til og fra utenat noen holdt regnskap. 

En gang senere som de kjørte meg hjem fra byen (hadde tatt tre cider) så mente hun at jeg ikke kom til å høre fra typen min på en stund. Han lå fullstendig dritings hos en annen kompis hadde hun hørt. Hvor typen hennes retter på henne igjen og sier de drakk endel øl hos kompis, men det var det. 

En tredje gang forteller hun meg at hun syns det er stort at jeg klarer å være venninne med ei annen jente. Fordi typen min hadde vist hatt et seksuelt forhold til henne da han var rundt 17-18. Vi er alle over 26 nå.. 

Hun har prøvd hardt det siste året å dele masse shit om typen min til meg. Vi har bodd sammen i to år og nå ble jeg gravid. Siden det kom frem har hun svart kort og frekt på meldinger til hun tilslutt slettet meg fra SoMe. 

Hva er greia? Det må jo være at hun aldri har likt han? 

Anonymkode: 14add...005

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller at hun har en type som er kompis med kjæresten din og konfliktsky og derfor glatter over mens hun ser han for det han er og sier det som hun ser det?

Anonymkode: b0174...613

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller at hun har en type som er kompis med kjæresten din og konfliktsky og derfor glatter over mens hun ser han for det han er og sier det som hun ser det?

Anonymkode: b0174...613

Hvorfor må man hente frem 10 år gamle ting for å bruke i mot da?

Skrevet

Kona hadde en venninne som alltid prøvde ødelegge mellom oss. Problemet hennes var at jeg hadde avvist henne.

Anonymkode: 653f5...646

• Liker 1
Skrevet

For å rette på det hun tror. 

Kjæresten min jobber døgnet rundt ellers. Jeg var oftere på fylla enn han, han var ute maks en gang i mnd eller sjeldnere så uansett hva han føler for å drikke når han er ute så styrer jeg ikke det. Han var i dette tilfellet hos en kompis og det var bare disse gutta der. 

Vi trenger ikke vite hvem den andre lå med for 10 år siden. Og jeg er fortsatt venninne med jenta selv om jeg fikk vite det. Fortid er fortid. 

Når det kommer til lån av penger har jeg hørt fra flere på den tiden at man lånte om hverandre. Han låner aldri penger av meg, som sagt, det var 10 år siden og nå jobber han mye. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kona hadde en venninne som alltid prøvde ødelegge mellom oss. Problemet hennes var at jeg hadde avvist henne.

Anonymkode: 653f5...646

Hun her har kun øyne for kjæresten sin vet jeg. De møttes før jeg møtte typen min, hun hadde altså da muligheten til å vise interesse for han før hun fikk seg type selv og det har aldri skjedd. Så det tror jeg ikke er tilfellet her. 

Skrevet

Har du spurt henne om hvorfor hun har problemer med forholdet deres?

Skrevet
5 timer siden, O.G. skrev:

Har du spurt henne om hvorfor hun har problemer med forholdet deres?

Nei. Bare så i sommer at hun hadde fjernet meg uten å ta det opp med meg. Så jeg kommenterte til felles venninne som jeg da var med at jøss jeg er fjernet. Hun bekreftet da at de to har diskutert saken, men hun er ikke typen til å sladre så ble ikke pratet mer om det. Sa til vår felles venninne at hvis hun ikke hadde nok tillit til meg til å ta opp slettingen før det skjedde. Så da antar jeg at vi ikke er så nære venner som jeg antok, så hvorfor skal jeg være den som tar opp noe da. 

Gikk liksom fra å alltid bli invitert dit, middager, filmkvelder og slikt til å svare kort og frekt og tilslutt bli slettet uten et ord. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Bare så i sommer at hun hadde fjernet meg uten å ta det opp med meg. Så jeg kommenterte til felles venninne som jeg da var med at jøss jeg er fjernet. Hun bekreftet da at de to har diskutert saken, men hun er ikke typen til å sladre så ble ikke pratet mer om det. Sa til vår felles venninne at hvis hun ikke hadde nok tillit til meg til å ta opp slettingen før det skjedde. Så da antar jeg at vi ikke er så nære venner som jeg antok, så hvorfor skal jeg være den som tar opp noe da. 

Gikk liksom fra å alltid bli invitert dit, middager, filmkvelder og slikt til å svare kort og frekt og tilslutt bli slettet uten et ord. 

Høres så barnslig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...