Gjest smidja Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Kanskje dere har noen lure idéer her? Vi har nylig oppdaget at vi elsker hverandre dypt og inderlig. Pga omstendigheter rundt livene våre kan vi ikke vise dette til noen andre ennå. Men jeg har veldig lyst til å gi han en liten ting som han kan ha med seg hele tiden som viser han at jeg elsker han, og som han kan ta frem og se på og tenke på meg når ting er litt vondt og vanskelig. Men hva skulle det være??? Noen som har forslag?????? Pliiiis????
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 altså: kjøp en nøkkelring...som et symbol på at han har nøkkelen til ditt hjerte!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #3 Skrevet 15. januar 2005 En fin penn kan han kan ha med seg hele tiden, men hvis den er veldig fin og dyr så vil kanskje konen hans (hvis han har det) spørre hvor han har fått den fra? Alternativt så kan du skrive et dikt til ham som han kan lære utenat. Det kan han "ta frem" fra minnet når han trenger det.
Gjest Vindelspev Skrevet 16. januar 2005 #5 Skrevet 16. januar 2005 Gi noe som varer, gi faen! Ja, det var jo et riktig nyttig tips.
smidja Skrevet 17. januar 2005 #6 Skrevet 17. januar 2005 Gi noe som varer' date=' gi faen![/quote'] Veldig lurt...
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #7 Skrevet 17. januar 2005 Morsomt jo...lov med litt sarkastisk humor også vel?
smidja Skrevet 17. januar 2005 #8 Skrevet 17. januar 2005 Joda, så klart. Men hadde vært bedre om jeg fikk et nyttig tips i tillegg i det minste
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #9 Skrevet 17. januar 2005 Joda' date=' så klart. Men hadde vært bedre om jeg fikk et nyttig tips i tillegg i det minste [/quote']veeel... et smykke? kjede? pyntegjenstand med litt sjel i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå