AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #1 Del Skrevet 24. august 2017 Har akkurat hatt en ganske heftig krangel med en jeg trodde var min aller beste venninne. Det er ikke noe vits i å fortelle hva krangelen gikk ut på, for det er ingenting å gjøre med det og denne krangelen går desverre ikke an å få løst. Jeg har derfor mistet en veldig stor person i livet mitt, og jeg har grått og grått i hele kveld. Jeg skal i et viktig møte i kveld, og må få søvn, men jeg klarer ikke å sove. Noen som har noen tips på å få klarnet hodet og få en god natt søvn? Anonymkode: e9446...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #2 Del Skrevet 24. august 2017 Når jeg har vondt, men ikke har tid til å kjenne på det, prøver jeg å distrahere meg selv. Viktig å ligge i sengen slik at man bare kan legge det til side når man virkelig er døsig. Jeg gir meg selv veldig lite rom til å fundere på det som foregår i hodet mitt, for når jeg gjør det ender jeg opp i en situasjon du er i. Så kan jeg heller tenke på det når jeg er ferdig med det jeg skal gjøre. Anonymkode: 9664d...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #3 Del Skrevet 24. august 2017 Vel, vel, tenk på noe hyggelig å utsett det du ikke kan gjøre noe med alikevel til i overimorgen da.. Anonymkode: 6938c...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå