Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spår en person som trenger det oppriktig.

Kan det med en gang her.

Føler det er noen her nå som lurer mye på hvordan en bestemt situasjon skal gå. 

Vedkommende tenker på å spørre her inne.

Kan fortelle at det går bra, og til din fordel!

Om du leser her, så gjerne bekreft ønsket om spå. Og vit at det går bra!

Anonymkode: 59fbf...7d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger å vite min økonomiske fremtid, om jeg får igjen noe jeg har lånt bort, og.om jeg greier meg med penger dette året... er veldig veldig usikker og det plager meg daglig. Hadde satt stor pris på en pekepinn.

Anonymkode: 7b4ff...ee4

Gjest Tuttelitu
Skrevet

Takk skal du ha, men det er i så fall helt utrolig :) 

Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Spår en person som trenger det oppriktig.

Kan det med en gang her.

Vedkommende tenker på å spørre her inne.

Kan fortelle at det går bra, og til din fordel!

Om du leser her, så gjerne bekreft ønsket om spå. Og vit at det går bra!

Anonymkode: 59fbf...7d6

Kommer det til å gå bra med han jeg elsker av hele mitt hjerte, men som jeg måtte reise fra for å redde meg selv? Kommer noen gang han som gjorde livet mitt surt på alle tenkelige måter til å få smake sin egen medisin? 

Anonymkode: de06e...ac0

Gjest Månestøv
Skrevet

Hei, 

Veit ikkje heilt korleis eg skal formulere det, da "alt" bunner i ein stor tristhet som eg har bært med meg sidan eg var lita. Vil eg komme unna denne tristheten? Og vil min kjære komme seg igjennom det han sliter med? 

På forhånd takk ❤️

Skrevet
På 25.8.2017 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har vurdert i lengre tid å spørre noen. Jeg utdanner meg på nytt, og ble spådd at "det var feil" for meg. Jeg tviler stadig og sliter med å komme i gang kreativt. Har lite inspirasjon til studiet. 

Er liksom usikker på om at jeg i det hele tatt vil fungere i en jobb mtp angst og sliten, svimmelhet i hodet, mangel på kreativitet. 

Lurer på om det vil ordne seg?

Anonymkode: 12f57...354

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...