Gå til innhold

Er det ingen bra damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en mann på 32 år, har vært singel i 6 år. Exdama var perfekt i mine øyne, men hun ble lesbisk sånn helt plutselig. Jeg ser og leter overalt, men det finnes ingen bra damer. Altfor mye sminke, altfor like, tjukke eller tynne, små pupper, grådige på seg selv, ikke bra i senga. Alle damer jeg har prøvd å datet har jeg hatt sex med, åsså har det vært med det. Jeg har ikke klart å tatt mer kontakt pga feil med hun.. Hvorfor må damer på død og liv være så like? Du ser en vennegjeng på 5, langt lyst hår, samme klær, samme sminke. Rett og slett.. Damer bør også føye seg litt, nå har alle landets damer blitt rene feminister. Hvordan skal da en mann ha noe han skulle sagt? Hva må en mann gjøre for å finne ei perfekt dame? Jeg er frustrert kjenner jeg

Anonymkode: c3ab1...830

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en smultring du'a. :daane:

Anonymkode: 8ecee...4c3

• Liker 6
Skrevet

Du får vende blikket ditt i andre retninger.. kresne menn uten de rette verdiene får som regel aldri de bra damene.

Skrevet (endret)

Skjønner godt at eksen din ble lesbisk.

Endret av Perle
  • Liker 11
Skrevet

Gjør som eksen? Go gay?

Anonymkode: db1c3...1dd

• Liker 4
Skrevet

Jeg har sett, jeg har lett. Enten er det bare utlendinger, eller de som vil se ut som hu der Sophie Elise. Sistnevnte ser forsåvidt jævla bra ut, men dum som en sokk.. Å forvente at damer skal se bra ut, og ha bra intelligens skal ikke være for mye å be om mener jeg. Menn klarer fint begge deler, og nei, jeg er ikke homofil. Hadde jeg vært det hadde jeg nok ikke lett etter ei bra dame. Ikke meningen å tråkke noen på tærne her nå😊

Skrevet (endret)

Så om jeg forstår riktig vil du ha en dame som har lite sminke, skiller seg ut fra mengden, hverken er tjukk eller tynn, store pupper, selvoppofrende og er god i senga. 

Hun skal også ikke ligne på sine venninner, men absolutt ikke være feminist. Og mannen skal være den som har mest å si i forholdet. 

I tillegg til alle disse kravene sammenligner du nye damer med eksen. 

Sophie Elise synes du er pen, men er ikke hun nettopp en av de som ligner på alle? Mye sminke bruker hun også. Dum tror jeg forsåvidt ikke hun er.

Hvordan kan du mene at du lett skal finne ei dame som i ditt hode oppfyller alle disse kravene? 

Du er klar over at vi tilpasser oss den vi er sammen med i en eller annen grad? Særlig med tanke på sex, her blir man gjerne bedre hvor fler ganger man har sex med samme partner. Sminke kan også veldig lett reguleres litt. 

Hva med å heller lete etter ei dame med samme interesser som deg? Du har for mange krav.

Endret av Inwe
  • Liker 12
Skrevet

Og jeg trodde jeg hadde høye krav. Takk for at du planta bena mine på jorda!

• Liker 2
Skrevet

Bare det at du forventer at jeg føyer meg, forteller meg at jeg er langt over din liga. Rett og slett for bra for deg. 

Man får som man sår ;)

Anonymkode: 2b9b0...5cf

• Liker 3
Gjest Ingenting2
Skrevet

:ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler: Du skal ha for forsøket TS! Dette var fornøyelig lesning. Jeg ville ikke vært overrasket om du:

A) Var en kvinne som nylig har blitt dumpet og/eller erstattet med en slik kvinne du omtaler (som er lik alle andre)

B) En jomfruelig mann som aldri får sjans.

Skrevet

Du høres ut som en gullklump, TS.

Skrevet

Se hva du skriver..... du finner jo feil med alle. Liker ikke mye sminke, men Sophie Elise er drømme dama? 

Selvfølgelig er det damene det er noe feil med.....  iallfall disse forferdelige feministene🤣

Takk for at du fikk meg til å le tidlig fredag morgen!

• Liker 6
Skrevet

Virker ikke som du vet hva du egentlig vil. Går for en ting, men tenker at du vil ha noe annet. Hvis du går for dumme damer med mye sminke så er det kanskje på tide å se andre steder eller prøve noe annet. 

På byen tror jeg det er vanskeligere å finne noen hvis det er der du leter. 

Men det største problemet er vel at du finner feil med alle. Ingen er perfekte, og du har for mange krav.

Skrevet

Først må du vel sørge for å være den perfekte mannen. Å ikke tåle likestilling, og å gjøre eksen til lesbisk sier vel sitt om deg!

Anonymkode: 1463d...d95

• Liker 3
Skrevet

Haha mannfolk assa. Så mange ganger jeg har hørt mannfolk sutre over dama si, fordi dama ikke føyer seg eller liker mannes interesser osv. Men like forbanna så skal de på død og liv bli sammen med en de ikke passer sammen 😜 Jeg har virkelig innsett at menn generelt er elendige menneskekjenner. 

Anonymkode: 95cbf...e29

Skrevet

små pupper? se å dra til h a :alice:

Anonymkode: b72ab...594

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett, jeg har lett. Enten er det bare utlendinger, eller de som vil se ut som hu der Sophie Elise. Sistnevnte ser forsåvidt jævla bra ut, men dum som en sokk.. Å forvente at damer skal se bra ut, og ha bra intelligens skal ikke være for mye å be om mener jeg. Menn klarer fint begge deler, og nei, jeg er ikke homofil. Hadde jeg vært det hadde jeg nok ikke lett etter ei bra dame. Ikke meningen å tråkke noen på tærne her nå😊

Du er klar over at Sophie Elise er rå på investeringer og kan gruse de dyktigste mannlige analytikere? 

Men siden så mange menn føler sin mandighet trua av sterke damer, så må man tone seg selv ned. 

Anonymkode: 95cbf...e29

Skrevet

Du høres ikke ut som en bra mann

Anonymkode: 149bb...c4f

Skrevet

Det høres egentlig ut som du vil ha en normalvektig jente som er litt sminket med store pupper. Det er ikke normen ofte at slanke jenter har store pupper da har de som regel fått silikon. Har et inntrykk av at A til c cup er mest vanlig her.Store pupper finner du mest hos overvektige. Da fra D cup og oppover. Hvor store skal de være for deg før du blir fornøyd? Og hvorfor er puppene så veldig viktig for deg. Hva om du fant en jente som er normalt slank, diskré sminket og hadde den fine flotte personligheten men hun har ikke store pupper.. 

Jeg tenker at du kanskje burde dra ned på kravene litt..

Skrevet

Du må føye deg litt da vettu, sånn som du skriver damene skal gjøre :) 

Anonymkode: f7277...74c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...