Gå til innhold

Vet ikke om jeg virkelig liker han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært litt med en fyr nå i et par måneder, har ikke møttes så mye utenom fest da jeg jobber mye og har en liten guttunge hjemme som krever sitt. Uansett, han har spurt noen ganger om han kan komme innom en tur etter at guttungen har lagt seg, men jeg finner alltid på unnskyldninger for at han ikke kan komme. Jeg vet ikke helt, men jeg syns vi er veldig forskjellige og jeg får liksom ikke den der "vil ha han rundt meg hele tiden" følelsen som jeg har hatt tildligere med andre..  Nå skal det sies at jeg har vært alene i 10 år, så jeg er kanskje kommet dit at jeg er blitt altfor kresen. Tidligere har jeg også falt for menn som er et par år yngre enn meg, mens denne mannen er 9 år eldre. 

Men når jeg har feks vært ute på fest, eller er langt hjemmefra eller det er lenge siden jeg har møtt han så tar jeg meg i at jeg savner han. Vi har heller ikke verdens beste sex, mulig det er for at jeg og han er veldig forskjellige der også🤔 Jeg vet rett og slett ikke om jeg liker han, eller om jeg liker det at noen liker meg og det å være med "noen". Jeg har datet min del av menn jeg aldri trodde jeg noen sinne har kunnet fått, og jeg er redd jeg føler meg "for bra" for han. Ikke at jeg tror jeg ser bedre ut eller noe, men jeg vet jeg har hatt menn som ser mye bedre ut i tidligere dater, og hvorfor skal jeg da ta til takke med en jeg ikke syns er 10/10? Men kanskje 6/10.. Jeg vet jeg høres helt forferdelig ut, tror nok det er for at jeg har vært alene så lenge.. Kan jo også nevne at jeg og eksen fra 10 år tilbake har veldig god kontakt enda, og kan fortsatt ha sex. Ingen følelser overhodet, men han er slik jeg ser etter i en mann, utseendemessig.. Jeg klare liksom ikke å skjønne om jeg liker han eller ikke? 🙈

Anonymkode: bf807...50b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du liker ham ikke. Du liker oppmerksomheten han gir deg. 

• Liker 4
Skrevet

Er det virkelig mulig at de som har vært lenge alene blir mer kresen? Skulle heller tro det var omvendt? 🤔

Anonymkode: bf807...50b

Skrevet

Hvis du liker noen så vet du det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...