Gjest Mass Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Jeg er en minimalist inne i meg, og ting blir bare rot i mine øyne. Drømmen hadde vært å kaste 2/3 av alt vi har. Men med klær synes jeg det er vanskeligere. For trenger jo litt klær med barn i hus, men mye blir ikke brukt fordi at det forsvinner i mengden. Og kan jo være den ene dagen man trenger det kommer, ikke sant. Er det noen her som lever som en minimalist? Med barn? Jeg er nysgjerrig på hvordan det fungerer for dere i så fall.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Ja, både jeg og kidza har flytta til Afrika og går nakne med kun bastskjørt på. Anonymkode: 9a4af...153 1
Gjest Mass Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, både jeg og kidza har flytta til Afrika og går nakne med kun bastskjørt på. Anonymkode: 9a4af...153 Kanskje det er derfor du ikke forstod hva jeg mente.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, både jeg og kidza har flytta til Afrika og går nakne med kun bastskjørt på. Anonymkode: 9a4af...153 *barna* Anonymkode: c4865...196
Gjest earlgrey Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 Jeg er minimalist <3 men har ikke barn da, er student og bor i en liten leilighet så har ikke plass til å ha så mye ting uansett Passer meg fint. men du kan jo se på youtube, er masse minimalist-inspirasjon for barnefamilier der
Ild Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 Jeg ryddet vekk 2/3 av klærne mine for et par år siden. Har nå bare plagg jeg liker veldig godt, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det før! Tidligere så klesskapet mitt fullt ut, nå har jeg god plass og samtidig alltid noe å ha på meg. For meg hjalp det å bli inspirert av kon mari (eller hva hun nå heter). Mange ting hadde jeg før jeg leste hennes prinsipper bare beholdt pga minner, et potensiale, at noe var dyrt eller andre dårlige grunner. Reiser også kun med håndbagasje på ferie (gjelder alle i familien). Det er veldig lite man i realiteten trenger. Det er også lettere å holde det ryddig når man har færre ting. Søk på capsule wardrobe på youtube og bli inspirert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå