Gå til innhold

Snart jul...hvor mange julegaver gis til de andre barna i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagen er opptatt av jul...og i dag hadde barna tegnet juletrær/gaver/nisse osv.

Hvor mange julegaver forventes det at gis?

Anonymkode: 71006...bfa

Videoannonse
Annonse
Gjest blåbærpike
Skrevet

Opptatt av jul i august?! Og her er det ikke vanlig med gaver til andre barn i barnehagen med mindre vi har en tett relasjon på fritiden. 

Skrevet

Godt å høre! 

🎅🏻🎅🏻🎅🏻⛸⛷🏂☃️❄️😱

Anonymkode: 71006...bfa

Skrevet

Har aldri gitt julegave til andre barn i ungenes bhg og heller aldri hørt om det...

Har da nok av andre å kjøpe til.

Skrevet

Absolutt ingen... Det er så uaktuelt at jeg kan knapt få sagt det. Det er unødvendig mye gavestyr som det er, om man ikke skal begynne med enda mer hysterisk gavegiving. 

Anonymkode: 1821e...e3e

• Liker 1
Skrevet

Har vært borti det i et par ganger. Da har det vært snakk om såkalt 'omvendt julekalender hvor barna blir oppfordret til å ta med seg en liten gave som deretter legges i en stor sekk og tas med og legges under byens juletre og deles ut til andre barn som kanskje ikke har det så lett.

Har aldri gitt gaver til de andre barna i barnehagen, og jeg har erfaring fra en del barnehager etterhvert.

Anonymkode: 2ec8f...b0a

• Liker 1
Skrevet

De kan lage gaver til hverandre i bhg. Det hadde vært koselig.

Anonymkode: cf3f0...f8c

Gjest Elseby13
Skrevet

Ts, jeg tror ikke ETT sekund på at barna i barnehagen har begynt å tegne nisser. De skal nok innom liming av høstløv først.

Du ser visst julenisser på høylys dag.

Skrevet

Helt uaktuelt å gi gaver til de andre barna. De voksne derimot får noe hjemmelaget. I fjor var det knekkebrød og syltetøy. Det ble veldig godt motatt

Skrevet

For en rar barnehage.

Anonymkode: 05bb7...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...