Gå til innhold

Sover du med øredobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja eller nei og hvorfor?☺

Anonymkode: d5c85...d3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. bruker gullringer, tar de sjelden ut, så sover med de. Vet ikke hvorfor egentlig, gidder bare ikke ta de ut og inn igjen neste morgen. Ellers tar jeg av alt av smykker til natta, også gifteringen. 

Skrevet

Nei. For dagen etter vil jeg kanskje ha et annet par dobber som matcher antrekket. Husker en gutt spurte meg i 1988 om jeg byttet øredobber hver dag. Klart det, liksom??

Skrevet

Nei, jeg bruker ofte diamanter eller ringer. Og jeg legger de i safen om natten. Just in case..,

Anonymkode: 68655...5be

Skrevet

Nei. Jeg synes det er ubehagelig, selv med små. 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, det er ubehagelig.

Skrevet

Ja, alltid. Små øredobber.

Anonymkode: eaf51...d0f

Skrevet

Nei, det synes jeg er ubehagelig og jeg bytter øredobber etter antrekket. Tar også av klokken når jeg skal sove.

Anonymkode: a7845...baf

Skrevet

Kommer helt an på hvilke det er snakk om, så både ja og nei. 

Skrevet

Au nei aldri. Det gjør jo kjempevondt å ligge på siden da. Og ikke bare det, men jeg er livredd for at den skal hekte seg fast og rives ut. Kjenner ei som opplevde det

• Liker 1
Skrevet

Nei, synes det er vondt. Dessuten bytter jeg etter antrekket. 

Da jeg var yngre sov jeg med de. Skjønner ikke hvordan jeg klarte det. 

Skrevet

Ja det gjør jeg. har små hjerteøredobber jeg fikk hos samboeren for 2 år siden som passer til alt. orker ikke ta de ut og inn hver dag, da ender det med at jeg glemmer de

Skrevet

Jeg har for mange hull i ørene til at jeg gidder å ta dem ut hver kveld. Tar jeg dem ut glemmer jeg å sette noe inn igjen dagen etter. Har også utvidet hull nr 2 på hver side, og må ha noe i dem hele tia så de ikke skrumper sammen.

Skrevet

Stort sett. Hvis de ikke er for store er ikke det noe problem. Små ringer og studs sover jeg gjerne med, men ikke store perler og øredobber som henger. 

Skrevet

Ja, tar de kun ut når jeg har fotballkamp

Skrevet

Nei, jeg tar av meg alle smykker. Synes det er ubehagelig å ha på øredobber om natten, det stikke bak øret når man ligger på siden.

Anonymkode: db230...743

Skrevet

Nei, jeg bruker sjelden de samme to dager på rad, og en del av dem er ganske store. Da jeg var barn og brukte stor sett de samme små hele tiden pleide jeg å sove med dem.

Skrevet

Tar av meg alt , alt som ikke er naturlig på kroppen må av selv øredobber og smykker ...

Skrevet (endret)

Ja, jeg sover med de. Jeg har seks hull og øredobbene jeg går med er som regel ganske små, så jeg gidder ikke ta de ut med mindre jeg skal bytte dem. Lenge leve latskapen:fnise:

Endret av Khloe
Skrevet

Nei. Tar de alltid av meg før jeg går til sengs.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...