Gå til innhold

Vil en mann med bra utdanning ha ei kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre.

Vil en mann med bra utdanning ha ei kvinne som ikke har utdanning? Men jobber i en klesbutikk? 

Spør for ei 20 år gammel jente som ikke fullførte 2året på vgs, og brukt 4 år på vgs uten hjelp fra lærere.

Anonymkode: 6ee13...cc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du, med ikke fullført andre året "uten hjelp fra lærere"?

Anonymkode: 5777d...f9b

Skrevet

Sagt ifra at hun har litt lærevansker men trenger litt ekstra hjelp fra lærere. Ikke det at det har noe med saken å gjøre.

Men om en mann med bra utdanning ville ha ei kjempe snill pen jente selv om hun ikke har fullført vgs?

Skrevet

Nei, men tar gjerne en jente som er barrista. 

Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Hva mener du?

Skrevet

Hvorfor er det viktig for henne å ha en mann med god utdannelse?

Anonymkode: 7582f...1f1

• Liker 4
Skrevet

Klart de vil. De mener stort sett at kvinner bare er til for sex, så strengt tatt trenger hun ikke hode i det hele tatt, langt mindre utdanning.

Anonymkode: 8143a...be8

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

At kvinner er gamle og oppbrukte jenter. Men har ikke noe i mot jenter uten utdannibg så lenge de har noe nyttig egenskaper.

Skrevet
3 minutter siden, amativeReflection skrev:

For de har videregående skole, tenker du?

Anonymkode: 9b2a5...4e6

Skrevet

For de har videregående skole, tenker du?

Anonymkode: 9b2a5...4e6

Brye meg ikke om utdanning. Hadde datet en 16åring hvis hun kunne noe nyttig, som feks å lage kaffe.

Skrevet

Hvorfor er det viktig for henne å ha en mann med god utdannelse?

Anonymkode: 7582f...1f1

Fordi en mann med god utdanning er interessert i henne, men han vet ikke at hun ikke har fullført 2 vgs. Noe som får henne til å prøve å unngå han. Hun er pen og snill, men har ikke utdanning, enda.

Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

At kvinner er gamle og oppbrukte jenter. Men har ikke noe i mot jenter uten utdannibg så lenge de har noe nyttig egenskaper.

Åja, trodde jenter var barn jeg?

• Liker 1
Skrevet

Åja, trodde jenter var barn jeg?

Nei.

Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Nei.

Jo?

• Liker 1
Skrevet

Jo?

nei!

Skrevet
8 minutter siden, amativeReflection skrev:

nei!

Jo!!!

Anonymkode: 5777d...f9b

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi en mann med god utdanning er interessert i henne, men han vet ikke at hun ikke har fullført 2 vgs. Noe som får henne til å prøve å unngå han. Hun er pen og snill, men har ikke utdanning, enda.

Menn bryr seg i 99% av tilfellene ikke en dritt om kvinners utdannelse når det kommer til sex og forhold, dette er nesten kun kvinner som gjør så her kan du nok slappe helt av.

Anonymkode: 2dc9c...f2a

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare spørre.

Vil en mann med bra utdanning ha ei kvinne som ikke har utdanning? Men jobber i en klesbutikk? 

Spør for ei 20 år gammel jente som ikke fullførte 2året på vgs, og brukt 4 år på vgs uten hjelp fra lærere.

Ja. Mindre utdannede kvinner er ofte mer energifylte enn utmattende, slitne karrierekvinner.

Skrevet
3 minutes ago, hocane said:

Ja. Mindre utdannede kvinner er ofte mer energifylte enn utmattende, slitne karrierekvinner.

Dette gjelder kanskje damer under 25, i min alder, rundt 40, er det karriærekvinnene som ser best ut, de står på og er flinke til å ta vare på seg selv.

Anonymkode: dd4e4...e71

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder kanskje damer under 25, i min alder, rundt 40, er det karriærekvinnene som ser best ut, de står på og er flinke til å ta vare på seg selv.

Anonymkode: dd4e4...e71

Det vet jeg ingenting om. Men ser vi på familienheten så funker rett og slett ikke karrierekvinner.

Det som stort sett skjer er at mannen og dama kommer slitne og sure fra jobb etter en lang arbeidsdag til de eventuelt blir leie av hverandre og skiller lag.

Kjernefamilien har på mange måter blitt angrepet siden feminisme og resultatet av dette har ført til mange skilsmisser noe som igjen fører til barn med mommy og daddy issues.

Jeg sier ikke at kvinner ikke skal jobbe, men at kvinner strever etter å bli som menn har blitt en uting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...