Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg tok solarium for første gang på lenge idag. Det var så deilig! Vurderer å begynne å ta det 2ganger i uken, men minst 1 gang... vet jo at det ikke er bra å gjøre det for ofte, men vet ikke hva som er ofte.. men det var så godt. Varmt, deilig, avslappende.. og får jo farge også! 

Hva mener dere? Erfaringer? Dagene er 2 dager rett etter hverandre som jeg har mulighet.

Anonymkode: 1ded6...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Blod skrev:

Alt er for ofte

Jeg skjønner det, men hva er innenfor? 

Jeg kommer til å ta solarium fremover, lurte på om det er best med 1 eller 2 dager i uka, eller sjeldnere! Ikke aldri.. 

Skrevet
17 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg kommer til å ta solarium fremover, lurte på om det er best med 1 eller 2 dager i uka, eller sjeldnere! Ikke aldri.. 

Så sjeldent som mulig.

Skrevet

En gang hver 14 dag

Anonymkode: fcfb9...a3d

Skrevet

Forresten, noen som har forslag til bra kremer? Våknet og følte meg solbrent. 

" så sjeldent som mulig", det var litt for vagt. 

Skrevet

Dropp solarium og kjøp den en lampe med lysterapi-effekt. Kreftfaren blir mye mindre da...

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det verdt det? Du øker kreftfaren enormt ved å ta solarium. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Blod skrev:

Er det verdt det? Du øker kreftfaren enormt ved å ta solarium. 

Nå finnes det jo, og folk tar det. Folk røyker, snuser osv. Mye som kan øke kreftfare... 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå finnes det jo, og folk tar det. Folk røyker, snuser osv. Mye som kan øke kreftfare... 

Men ønsker du å være ansvarlig for et eventuell krefttilfelle? Synes du det er en fin pris å betale? Hva med raskere aldring i hud? Kommer du til å tenke det er like greit om en del år når dette begynner å vises? 

Du bestemmer selv, men nå har du jo opprettet en tråd om det. En gang hver 14. uke er i det minste bedre enn to ganger per uke. 

Anonymkode: e8afe...6eb

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men ønsker du å være ansvarlig for et eventuell krefttilfelle? Synes du det er en fin pris å betale? Hva med raskere aldring i hud? Kommer du til å tenke det er like greit om en del år når dette begynner å vises? 

Du bestemmer selv, men nå har du jo opprettet en tråd om det. En gang hver 14. uke er i det minste bedre enn to ganger per uke. 

14. dag*

Skrevet

Ingen dager rett etterhverandre, minst 4 dager i mellom.

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er den mest dustete unnskyldningen jeg hører. Både røyking, snusing OG solarium utgjør en betydelig økt fare for kreft. Det at noen idioter røyker eller snuser gjør det jo ikke det spor mindre farlig eller mer fornuftig for deg å ta solarium.

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig, tar du sol, vil du eldes før tida. Jeg er så gammel at jeg har sett dette på kolleger. Ikke gjør det.

Anonymkode: 33ae2...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...