Gå til innhold

Hvilken manneparfyme fra Giorgio Armani

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og luktet på manneparfyme i butikk som jeg kan gi i gave til kjæresten min. 

Men må bestille på nett da jeg ikke skal tilbake til byen på en stund og han har bursdag snart.

Det er altså den flasken til venstre på bildet men det står jo ikke noe nederst på flasken, men av de jeg finner på nettet så ståe d feks perfume eller edT. Ble usikker om det er parfymen eller eau toilette jeg har luktet på? :)

Noen som vet hva mer den heter, den som er på bildet enn Acqua di Gio Giorgio Armani? 

IMG_20170824_204543.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror edp/cologne er svart og er på hylla bak. Den gjennomsiktige tror jeg er essenza, men det går ikke ann å se hele flaska på bildet så jeg er ikke sikker. Frostet glass er edt tror jeg. Dette var intrykket jeg fikk fra å kikke på fragrantica.com.

Skrevet
38 minutter siden, Cavia skrev:

Tror edp/cologne er svart og er på hylla bak. Den gjennomsiktige tror jeg er essenza, men det går ikke ann å se hele flaska på bildet så jeg er ikke sikker. Frostet glass er edt tror jeg. Dette var intrykket jeg fikk fra å kikke på fragrantica.com.

Ok. Men tror egentlig at det ikke stod nor mer foran på flaska enn det man ser på bildet. 

Arrrgh at jeg ikke sjekket det nøyere. Men var først når jeg kom hjem og luktet på lappen fra butikken at jeg likte den skikkelig. 

Skrevet

Ok, for hylla kutter av akkurat der man ville ha sett det.

375x500.14825.jpg

• Liker 1
Skrevet

Ja det var det jeg sa i første innlegget mitt. At den til venstre(frostet glass) er edt. Trodde du spurte om hva den andre var i siste setningen din.:P

Ja, den aqua di gio er kjempegod. Det er en frisk fin duft synes jeg. Hadde jeg vært mann tror jeg at jeg hadde brukt den. :fnise:

Skrevet
3 minutter siden, Cavia skrev:

Ja det var det jeg sa i første innlegget mitt. At den til venstre(frostet glass) er edt. Trodde du spurte om hva den andre var i siste setningen din.:P

Ja, den aqua di gio er kjempegod. Det er en frisk fin duft synes jeg. Hadde jeg vært mann tror jeg at jeg hadde brukt den. :fnise:

Men da er vi enige. Ja den var sykt god!

:D 

Skrevet

Husk at det er forskjell på den sorte: Aqua Di Gio Profumo, og de to hvite variantene; Aqua Di Gio og Aqua Di Gio Ezzensa.

Anonymkode: aaaca...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...