Sunstone Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Flere håpløse romantikere her? 😓 hver gang jeg holder på med noen blir jeg så fort knyttet og får veldig lett følelser. Føler det ødelegger alt. At jeg skremmer bort den andre parten. Hvordan skal jeg lære meg og holde litt mer tilbake? Gi litt mindre av meg selv? Jeg har bare vært i to ungdomsforhold som begge varte et halvt år. Så jeg har ingen ordentlig kjæreste erfaring. Men jeg har så lyst på 🙄
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Finn noen som er lik deg, de blir ikke skremt. Anonymkode: 52976...543
Inwe Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 Når du finner en som faller for deg også klarer du ikke skremme han vekk med noe. Jeg kan være som deg, blir fort betatt og gir litt for mye. Jeg klarte å roe ned en stund til jeg møtte en jeg virkelig falt for. Da forsvant hele muren, men uansett hva jeg gjorde ble han ikke skremt. Nå har vi bodd sammen et år.
Katten.2.0 Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 Sjæl. Viser jeg hvem jeg - i et håp om å starte en genuin connection - så leder det ingen vei. Holder jeg meg til kunnskapen etter flere års erfaring får jeg lett fanget interessen og/eller følelsene til jenta. Men da blir jo ikke jeg interessert igjen.
Sunstone Skrevet 25. august 2017 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2017 17 timer siden, Inwe skrev: Når du finner en som faller for deg også klarer du ikke skremme han vekk med noe. Jeg kan være som deg, blir fort betatt og gir litt for mye. Jeg klarte å roe ned en stund til jeg møtte en jeg virkelig falt for. Da forsvant hele muren, men uansett hva jeg gjorde ble han ikke skremt. Nå har vi bodd sammen et år. Heldig! Håper jeg finner en som faller for meg også 😁
Sunstone Skrevet 25. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2017 På 24.8.2017 den 22.09, AnonymBruker skrev: Finn noen som er lik deg, de blir ikke skremt. Anonymkode: 52976...543 Jeg gjorde det, men han var ikke klar for noe forhold enda 😅 eller hvis noen er for "på" med meg kan jeg lett bli skremt.
Gardermobanen Skrevet 25. august 2017 #7 Skrevet 25. august 2017 Jeg tenker litt handler om selvdisiplin. Man bør kanskje ikke gjøre alt på impuls når man liker en fyr. Ikke at jeg ikke har gjort ting som sikkert har skremt fyren bort. Jeg er også en som kan lett bli knyttet og få følelser. Det jeg prøver å gjøre er å si til meg selv: "jeg kjenner han jo ikke ordentlig enda". Lett å tillegge menn man liker langt flere egenskaper enn man vet de har. Og det dyrker jo bare følelsene man har for fyren. Tror det er viktig å være litt realistisk. Da blir det mindre vondt om man ikke får fyren, men minst like viktig så ender man ikke med å bli sammen med en fyr man egentlig ikke passer sammen med.
Sunstone Skrevet 25. august 2017 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2017 6 minutter siden, Gardermobanen skrev: Jeg tenker litt handler om selvdisiplin. Man bør kanskje ikke gjøre alt på impuls når man liker en fyr. Ikke at jeg ikke har gjort ting som sikkert har skremt fyren bort. Jeg er også en som kan lett bli knyttet og få følelser. Det jeg prøver å gjøre er å si til meg selv: "jeg kjenner han jo ikke ordentlig enda". Lett å tillegge menn man liker langt flere egenskaper enn man vet de har. Og det dyrker jo bare følelsene man har for fyren. Tror det er viktig å være litt realistisk. Da blir det mindre vondt om man ikke får fyren, men minst like viktig så ender man ikke med å bli sammen med en fyr man egentlig ikke passer sammen med. Det er sant! Men jeg tror jeg drømmer meg altfor mye bort. Når jeg endelig finner noen jeg har det gøy med tenker jeg altfor mye på det og han og blir lite kritisk. Må lære meg litt selvdisiplin og bli litt mer realistisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå