Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 hvordan bygger man grunnmur? fatter ikke altså :o og hvor er de lave trappene til grunnmuren? fatter ikke det heller
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Under "annet" (de tre prikkene) finner du grunnmur. Trappene finner du under trapper, under de etasjes-trappene.
Gjest Simgjesten Skrevet 15. januar 2005 #3 Skrevet 15. januar 2005 Jeg kjøpte TS2 spillguiden fra Prima hos EB Games, Byporten shoppinG ved Oslo S. Det var et eksemplar i gjen da jeg kjøpte denne boken (366 sider). Boken kan vel bestilles hos amazon eller www.primagames.com Har lest så "øyet ble stort og vått". Det som sto om i booken viste jeg en del ellers var noe nytt for min del. Det er en del tips og hint som man har lært her og der.
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #4 Skrevet 16. januar 2005 The Sims er et så rasskjørt, elendig og enkelt spill, at du umulig kan ha over 2 i IQ hvis du ikke klarer dette uten hjelp.
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2005 #5 Skrevet 16. januar 2005 The Sims er et så rasskjørt, elendig og enkelt spill, at du umulig kan ha over 2 i IQ hvis du ikke klarer dette uten hjelp. Hvilken IQ må man ha for å skrive slike innlegg? Men jeg oppdaget at jeg svarte litt feil. Det er noe som heter foundations and decks under bygge-meny, der er grunnmur.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #6 Skrevet 17. januar 2005 Takk! Men jeg tenkte...må man være i 1. etg for å kunne bygge grunnmuren? Eller hvordan funker det?
Fi Skrevet 21. februar 2005 #7 Skrevet 21. februar 2005 Du trenger ikke grunnmur i et hus, og personlig synes jeg det blir mye vanskeligere om du skal bygge på seinere da. Må være i 1.etg ja.
Arkana Skrevet 21. februar 2005 #8 Skrevet 21. februar 2005 The Sims er et så rasskjørt' date=' elendig og enkelt spill, at du umulig kan ha over 2 i IQ hvis du ikke klarer dette uten hjelp.[/quote'] Ja, det er myyye mer intelligent å spille spill som bare handler om å plaffe ned flest mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå