Måbarefåsiat... Skrevet 24. august 2017 #1 Del Skrevet 24. august 2017 Noe så annenrangs! Tygg gjerne, men man blåser ikke bobler offentlig når man står og snakker med andre mennesker. Slafser og tygger med åpen munn. Hva er det med folk? Jeg er glad i en toy selv, det er ikke det... men seriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. august 2017 #2 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg hater, slafsing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 25. august 2017 #3 Del Skrevet 25. august 2017 13 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Noe så annenrangs! Tygg gjerne, men man blåser ikke bobler offentlig når man står og snakker med andre mennesker. Slafser og tygger med åpen munn. Hva er det med folk? De har vel ikke lært noe hjemme da (Jeg synes for øvrig det ikke er noe bedre med dem som gjesper skikkelig høyt midt blant folk. Hvorfor skal jeg "se" drøvelen liksom? Jeg selv holder meg for munnen av hensyn til andre, eller kveler gjespen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 25. august 2017 #4 Del Skrevet 25. august 2017 Jeg har lært meg å overse sånne mennesker. Ellers hadde jeg ikke kunne gått ute blant folk uten konstant forhøyet blodtrykk. Noe svar på spm ditt har jeg dessverre ikke TS, men det vitner jo om dårlig oppdragelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #5 Del Skrevet 26. august 2017 På 24.8.2017 den 19.57, Måbarefåsiat... skrev: Noe så annenrangs! Tygg gjerne, men man blåser ikke bobler offentlig når man står og snakker med andre mennesker. Slafser og tygger med åpen munn. Hva er det med folk? Jeg er glad i en toy selv, det er ikke det... men seriøst! Toy...? 🎅🏻😨 Anonymkode: 54051...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #6 Del Skrevet 26. august 2017 Just now, AnonymBruker said: Toy...? 🎅🏻😨 Anonymkode: 54051...200 Tuggis kalles toy i Finnmark. Anonymkode: 56e7d...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 26. august 2017 #7 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Toy...? 🎅🏻😨 Anonymkode: 54051...200 Endret 26. august 2017 av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 26. august 2017 #8 Del Skrevet 26. august 2017 Toy er en tyggis som fantes da de i 50-årene osv var yngre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 26. august 2017 #9 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Tror faktisk Toy er å få kjøpt enda, men vet ikke om de finnes i Norge lenger. Ser på bildene at de finnes i slike moderne tyggisposer som ikke fantes før. Endret 26. august 2017 av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå