Gå til innhold

Oralsex på jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Martin20
Skrevet

Ok jenter, jeg trenger deres hjelp. Målet mitt er å bli helt latterlig god til å utføre oralsex på jenter. Per dags dato befinner jeg meg sånn midt på treet, men er ambisiøs og på vei oppover. Kom med tips, hvis dere har.

1. Hvor mange minutter pleier det å ta før orgasme i gjennomsnitt?

2. Fingre inni samtidig? Ja eller nei?

3. Variasjon av tempo, eller skal det gå fortere og fortere?

Takk for all hjelp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fortere og fortere for min del. Da kan det bli helt patetisk. Variasjon høres bra ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

-for meg kan det ta CA 10minutters tid før jeg kommer.

-liker godt fingre inni samtidig, men bare en...som stimulerer g-punktet

-ikke fortere og fortere...variasjon. :wow:

Gjest Martin20
Skrevet

Takk for innspill! :)

Angående tempo: er enig at variasjon er best, men når det nærmer seg klimaks, bør tempoet settes opp? For oss gutter øker dette ihvertfall kvaliteten på orgasmen (dere er sikkert kjent med dette).

Gjest Anonymous
Skrevet
Takk for innspill! :)

Angående tempo: er enig at variasjon er best, men når det nærmer seg klimaks, bør tempoet settes opp? For oss gutter øker dette ihvertfall kvaliteten på orgasmen (dere er sikkert kjent med dette).

Ja den burde absolutt settes opp.

Noen gutter gjør ikke det :evil:

Skrevet

Vet du, det er nok litt forskjell fra jente til jente..... Det jeg liker, er slettes ikke sikkert jenta di liker.

Hva med å be jenta fortelle deg underveis hva hun vil du skal gjøre, evt. om hun vil du skal øke eller senke tempoet??

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er litt irriterende med gutte-valper som spør om tid i sekunder og minutter på tiden....akkurat som om vi noen gang måler.. :roll:

Men du skal selvfølgelig ha "skryt" for at du vil lære mer, ingenting er bedre enn folk som er nysgjerrige og vil vite mer og gå til bunns i saker og ting.

Gjest Martin20
Skrevet
Vet du, det er nok litt forskjell fra jente til jente..... Det jeg liker, er slettes ikke sikkert jenta di liker.

Hva med å be jenta fortelle deg underveis hva hun vil du skal gjøre, evt. om hun vil du skal øke eller senke tempoet??

Jeg vet godt at det er individuelle forskjeller å ta i betraktning, men enkelte fellesnevnere som gjelder for de fleste finnes også.

Er forresten singel.

Skrevet
Ok jenter, jeg trenger deres hjelp. Målet mitt er å bli helt latterlig god til å utføre oralsex på jenter. Per dags dato befinner jeg meg sånn midt på treet, men er ambisiøs og på vei oppover. Kom med tips, hvis dere har.

1. Hvor mange minutter pleier det å ta før orgasme i gjennomsnitt?

2. Fingre inni samtidig? Ja eller nei?

3. Variasjon av tempo, eller skal det gå fortere og fortere?

Takk for all hjelp! :)

Tror ikke ordet latterlig bør nevnes i samme setning som resten, men jeg forsto hva du mente. :ler:

Kunsten er å lese kvinnen. Finne ut ved kroppsspråk hva hun ønsker. Utforsk henne, og da hele henne. Ikke bare klitoris. Variasjon er viktig. Små pekere som å skrive alfabetet med tunga, bruke hele tunga, men ikke samtidig, og med forskjellig trykk, kan være greie å ta med seg.

Men dette er egentlig ikke noe man får så mye ut av ved å lese om det. Kom deg ut og tren! :wink:

Gjest Catwoman
Skrevet

Om du blir latterlig god.... (hm) på en jente, kan det være nest jente synes du er helt elendig, mens tredje jente synes du er grei nok. Det er utrolig store forskjeller på hva jenter liker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Flat tunge, ikke for spiss og kjapp.

Når noe ser ut til å gå veldig bra - fortsett med akkurat det. Ikke endre tempo eller stilling på tunga da.

Skrevet

Spiss tunge er IKKE bra. Myk tunge, varierende hastighet. Enig med Kevin i at alfabetet funker. Jeg pleier å si til typen min "hardere, hardere" eller noe i den duren rett før jeg kommer -altså, jeg liker tydeligvis at det blir litt hardere og fortere akkurat da. Noe han har fått kjeft for et par ganger er at han slutter å slikke for kjapt når jeg kommer. Dere gutter vil jo gjerne at vi skal slippe pikken nesten med en gang dere sier "Jeg kommer", mens jeg vil at han skal fortsette å slikke HELT til jeg dytter han vekk (jeg dytter han vekk fordi det er umulig for ham å vite hvor lenge han skal holde på hvis han ikke får noe slags tegn fra meg). Det kan faktisk ødelegge hele orgasmen hvis han slutter for tidlig!

Finger inn er ok noen ganger, noen ganger ikke. Forøvrig synes jeg det er deilig hvis han liksom bare har fingrene i nærheten av tunga si -liksom litt sånn på innsiden av kjønnsleppene. Bokstaven "O" i ring rundt klitoris er forresten veldig deilig kom jeg på nå. Gjerne variasjoner av størrelse -små ringer, større ringer og store ringer rundt klitten, så små igjen osv.

Men det deiligste av alt: Jeg VET at typen min DIGGER å slikke meg, og at han ALLTID lengter etter å gjøre det. Det er faktisk noe av det beste han vet sier han, og DET er nesten MER deilig enn selve hvordan han gjør det. Selvom han gjør det utrolig deilig også da! ;-)

Lykke til Martin! Positivt at du vil plukke opp deilige slikke-triks!

Nelle

Skrevet

eh, husk at ikke alle jenter liker oralsex... *grøss*

Gjest GreenSky
Skrevet
eh' date=' husk at ikke alle jenter liker oralsex... *grøss*[/quote']

Det trodde jeg da at alle likte? :klø: :sjarmor::P

Skrevet

Kommer ikke ved oralsex jeg da- aldri gjort. Men det er jo kos da... :wink:

Skrevet
eh' date=' husk at ikke alle jenter liker oralsex... *grøss*[/quote']

:o

Er det mulig ikke å like det???? Det er jo det BESTE som finns!!

Nelle

Skrevet

:o

Er det mulig ikke å like det???? Det er jo det BESTE som finns!!

Nelle

Det kommer veldig an på partneren og hans kunnskaper. :wink:

Gjest Martin20
Skrevet

Det kommer veldig an på partneren og hans kunnskaper. :wink:

Gjør ditt og bidra til tråden, da. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...