AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 De har så mye luksus. Dyre hus, fine kropper og kan få alt de peker på. De blir sett på som pene av veldig mange og har ingen økonomiske begrensninger. Kan kjøpe vesker til millioner av kroner om de vil det. Synes det er helt sykt. Overfladisk og kvalmt! Det eneste de er opptatt av er det ytre, og de bare diskuterer... huff og huff. Tviler på at de er så lykkelige som de utgir seg for å være. Det er ikke materialisme som gjør et menneske lykkelig, men kjærlighet, trygghet og omsorg. Må være fryktelig å ha så mange ting og bo på et "privatdrevet hotell" omtrent når man ser på kontrastene i verden... barn om sulter hver dag. trist, bare trist!!! Anonymkode: 33a2e...6d0 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Ikke godt å si, det er mye drama der, kun fokus på det ytre, på penger og ellers meg meg meg. Glad jeg ikke er født inn i den familien Anonymkode: 5b600...fd6 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #3 Skrevet 24. august 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: De har så mye luksus. Dyre hus, fine kropper og kan få alt de peker på. De blir sett på som pene av veldig mange og har ingen økonomiske begrensninger. Kan kjøpe vesker til millioner av kroner om de vil det. Synes det er helt sykt. Overfladisk og kvalmt! Det eneste de er opptatt av er det ytre, og de bare diskuterer... huff og huff. Tviler på at de er så lykkelige som de utgir seg for å være. Det er ikke materialisme som gjør et menneske lykkelig, men kjærlighet, trygghet og omsorg. Må være fryktelig å ha så mange ting og bo på et "privatdrevet hotell" omtrent når man ser på kontrastene i verden... barn om sulter hver dag. trist, bare trist!!! Anonymkode: 33a2e...6d0 Hvordan vet du at det eneste de er opptatt av er det ytre? De er vel som alle andre, noen dager er man glad og lykkelig, andre dager er vanskelige og harde. Anonymkode: 5584b...1a3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #4 Skrevet 24. august 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at det eneste de er opptatt av er det ytre? De er vel som alle andre, noen dager er man glad og lykkelig, andre dager er vanskelige og harde. Anonymkode: 5584b...1a3 Man kan jo ikke vite det sikkert, men man ser jo at de åpenlyst er ekstremt opptatt av utseende, sminke, plastiske operasjoner og det å vise at de er rike på en helt EKSTREM måte. Helt sykt å se på... Anonymkode: 33a2e...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #5 Skrevet 24. august 2017 De er vel som andre mennesker, stort sett lykkelige, men livet går opp og ned, de har oppturer og nedturer som alle andre. Synes og det virker som de har veldig sterke familiebånd, og det misunner jeg de. Da jeg selv omtrent ikke har familie, og har dårlig forhold til de få jeg har. Anonymkode: 10b03...3f5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #6 Skrevet 24. august 2017 Tror de er ganske lykkelige, MEN når det først går galt tror jeg de tar det veldig tungt. Alle følger jo med på de. Vil de gå en tur alene i det fjerne, så er det umulig. De får aldri bedt om en timeout, samtidig som de sikkert er klar over at det er noe de har bedt om. F.eks. de yngste, hadde mine tenåringsår blitt sett på av hele verden så hadde jeg gått i kjelleren. Ingen rom for feil. Så jeg tror ja de er lykkelige, til de møter noen form for motstand, da tror jeg det er ganske vanskelig. Anonymkode: 9359c...a22
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #7 Skrevet 24. august 2017 Vet egentlig veldig lite av det. Den serien om den er ikke akkurat reality Ganske mye som er iscenesatt der. Så hvem vet hvordan de egentlig er. Anonymkode: 12cea...850
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #8 Skrevet 24. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo ikke vite det sikkert, men man ser jo at de åpenlyst er ekstremt opptatt av utseende, sminke, plastiske operasjoner og det å vise at de er rike på en helt EKSTREM måte. Helt sykt å se på... Anonymkode: 33a2e...6d0 Har du noen gang sett på programmet? Anonymkode: a5823...505
EvaLena Skrevet 24. august 2017 #9 Skrevet 24. august 2017 Virker ikke som Rob har det bra iallefall. Penger er ikke alt i livet. Jeg trur ikke de har det helt toppers, de skiter jo med sine ting de også. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #10 Skrevet 24. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang sett på programmet? Anonymkode: a5823...505 Ja, synes det er forkastelig Anonymkode: 33a2e...6d0 1
Sh999 Skrevet 24. august 2017 #11 Skrevet 24. august 2017 Tror virkelig ikke Kourtney har hatt det lett i forholdet med Schott alltid. Ikke Kloe med Lamar heller. Synes de virker som ganske flotte, følelsesmennesker jeg da men.. 1
Cuntzilla Skrevet 24. august 2017 #12 Skrevet 24. august 2017 (endret) Virker som de har et sterkt familiebånd og at det gjør dem lykkelige. Pluss pengene og en kul karriere. Men det er jo plenty med skilsmisser, Kanye har blitt koko, han douchebagen til hun eldste var utro og rusmisbruker, Lamar lå vel i koma, Rob alvorlig deprimert pga overvekt, Khloe kan ikke få barn virker det ut som, modellen fikk hele verden mot seg med den Pepsi-reklamen, ene pappa døde av kreft og andre pappa skiftet kjønn. Kan vel si det går litt opp og ned i livet for dem også. Endret 24. august 2017 av Cuntzilla 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #13 Skrevet 24. august 2017 Er det virkelig noen som tror at de TV-programmene om dem, forteller hele sannheten hele tiden? Anonymkode: fd44b...232
NewInTown Skrevet 24. august 2017 #14 Skrevet 24. august 2017 Hvis du har sett Kardashian-serien på TV, har du vel sett at selv deres liv har kontraster. Og at det er langt fra sort-hvitt for dem også. Ja, de har råd til dyre biler og hus og luksus, men livene deres har opp og nedturer slik som vårt. Mange episoder er følelsesladde episoder der èn eller flere medlemmer i familien skildrer tunge følelser om et eller annet. Alt fra store ting som depresjon og overspising, frykt og angst i forbindelse med episoder, dårlig selvbilde, etc. til små ting som f.eks. små intime krangler mellom søsknene. Med andre ord, ganske likt som vi "normale" kan ha det. Bare i litt "billigere" omstendigheter kanskje... Greit nok at mye av det som skjer i episodene er oppfunnet svada - men det skildrer fortsatt en del ting som ikke er usannsynlige hendelsesforløp i livet til storfamilier og mennesker forøvrig. Er de lykkelige? Hvem vet. Er du lykkelig hele tiden? Det går vel i perioder slik som det gjør for alle oss "normale". Den generelle lykkefølelsen er vanskelig å beskrive eller måle.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #15 Skrevet 24. august 2017 2 timer siden, Cuntzilla skrev: Virker som de har et sterkt familiebånd og at det gjør dem lykkelige. Pluss pengene og en kul karriere. Men det er jo plenty med skilsmisser, Kanye har blitt koko, han douchebagen til hun eldste var utro og rusmisbruker, Lamar lå vel i koma, Rob alvorlig deprimert pga overvekt, Khloe kan ikke få barn virker det ut som, modellen fikk hele verden mot seg med den Pepsi-reklamen, ene pappa døde av kreft og andre pappa skiftet kjønn. Kan vel si det går litt opp og ned i livet for dem også. Oi, dette visste jeg virkelig ikke. Ja, de har tydeligvis hatt det tøft. Trist å lese. Ligger nok ofte mer bak enn det man kan se i et program... Anonymkode: 33a2e...6d0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #16 Skrevet 24. august 2017 Med de pengene kan de jo kjøpe seg til alt her i livet, dessuten har de en stor fin familie. Jeg har ingen av delene, så vil tro de er lykkerligere enn meg Anonymkode: 6f450...f8c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #17 Skrevet 25. august 2017 Hvis du har sett showet, så har de opplevd endel store kriser. Far til de 4 eldste opplevde at mor skilte seg fra faren. Han døde noen år etterpå. Ny far 2 nye barn/søsken. Skilsmisse nr 2. Stefar og far kommer ut som transseksuell. Kim gift for 3 gang. Kanye hadde et nervøst sammenbrudd. Khloe opplevde at mannen holdt på å stryke med. Tror ikke forholdet var så knirkefritt. Han hadde forholdsvis store psykiske problemer som førte til skilsmisse. Scott far til 3, store alkohol- og psykiske problemer. Kim utsatt for et forferdelig ran Rob. Rus- og psykiske deriblant spiseforstyrrelser. Stalkere.... Har jeg glemt noe? Familien har blitt beskyldt for å fake mye, så alt er ikke nødvendigvis som det stemmer. F.eks, de ihjel redigerer bilder på bla Instagram og det brukes filter i serien. Strengt tatt er vel alt fake når det kommer til utseende. Et show er alltid i mer eller annen grad i scenesatt. Livet har oppturer og nedturer for alle. Penger er ikke alt, men man slipper økonomiske bekymringer og gir frihet og de har tilgang på mange goder som følge av showet. De har om alle andre ikke garanti for kriser eller utfordringer i livet Anonymkode: 4440e...75a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #18 Skrevet 25. august 2017 Sitter faktisk å ser på programmet på TV nå og reagerte på hvor sykt mye de sladrer om andre. Kjæresten til hun ene brøt ut ved bordet at slutt å spekuler sånn! Det er dems liv! og jeg tenkte Ahh godt noen sier det... Men har sett på serien av og til og moren dems er jo full av kjærlighet, selvom hun også er glad i luksus. Hun gjør virkelig at barna føler seg spesielle og verdsatt, lager fester for de når de har fullført skolen, involverer seg i livet deres og hører om de har det bra og overrasker de med ferie når familien ikke har vært samlet på lenge samler hun alle. Så klipp av et intervju av Kim på Ellen eller Opera show der hun snakket om at hun var ferdig med sin materielle levestil og at det var kjærlighet som betydde noe og at hun ville dedikere resten av tiden sin til barna. Dette var etter det ranet hun ble utsatt for som visstnok var veldig traumatisk der hun trodde hun skulle dø. Vet jo ikke om hun kommer til å følge det opp da, men for mange er det en stor krise som skal til for å innse de ekte verdiene i livet. Jeg tror ikke de er lykkelige nødvendigvis fordi de har penger. Hun eldste hadde jo en kronisk utro alkoholliker mann til kjæreste og far til sine barn, tror ikke de er sammen nå lenger men hun holdt ut lenge med han og ble til slutt helt følelsesløs zombie så resten av familien måtte be hun våkne opp. Hun hadde det virkelig ikke bra. Hun andre har jo blitt mobbet en del for utseendet sitt før hun opererte seg. Anonymkode: d990d...77f 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #19 Skrevet 25. august 2017 Må også ha vært ganske fælt for moren at mannen hennes ville ende forholdet og skifte kjønn. Så en samtale med Kim og faren(Bruce/Kaitlyn) og han sa at han fortsatt ville vært sammen med henne om hun aksepterte han som en kvinne, men Kim sa jo at moren hennes ikke er lesbisk. Og moren virket sjokkert og lei seg første gang hun så han som en kvinne. Det må seriøst være en ganske tung prosess å bli forlatt av en man elsker fordi vedkommende vil skifte kjønn... Anonymkode: d990d...77f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #20 Skrevet 25. august 2017 Det er jo en svært dysfunksjonell familie full av narsissister. Anonymkode: 202be...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå