AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Jente 18 Jeg begynte nettopp på linjen helsesekretær og har gått der i 5 dager. Men jeg er så usikker på om jeg har valgt feil, ettersom jeg kan velge apotekteknikker og. Jeg var helt fast bestemt på å bli helsesekretær helt til nå.. Jeg snakket med læreren som sa at jeg kunne få bytte til apotek, og at jeg hadde ut helgen å tenke på det. Men jeg aner ikke hva jeg skal velge! Jeg synes helsesekretær jobben høres helt perfekt ut, men det er skoleåret som bekymrer meg. Jeg har en grad av sosial angst, som gjør det vanskelig for meg å samarbeide med andre. Lønnen er også høyere for helsesekretærer. Men om jeg skal gå videre til høyskolen så kan jeg ikke jobbe deltid underveis som helsesekretær, men da kan jeg jobbe på apotek og tjene like mye som utdannet apotekteknikker. På apotek linjen har de også mindre samarbeid og mer teori, noe jeg liker bedre. Noen med råd til hva jeg kan gjøre?? Anonymkode: 4ca76...3e9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Men en apotektekniker jobber da svært mye med mennesker i yrket. Anonymkode: 5ccd6...0f0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #3 Skrevet 24. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men en apotektekniker jobber da svært mye med mennesker i yrket. Anonymkode: 5ccd6...0f0 Det er ingen problem for meg å jobbe med mennesker i yrket. Kunder og pasienter går helt fint. Men de jeg kjenner derimot føler jeg en slags presentasjonsangst ovenfor.. Anonymkode: 4ca76...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå