Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en aktiv jente som ønsker jobb ved siden av sykepleie studie, sånn nå og da. Jeg ønsker helst ikke butikk jobb, siden jeg ikke liker å jobbe på den måten. Har søkt på alle ledige stillinger innen helse her i kommunen, men ikke fått napp ennå. Hvilke typer arbeidsplasser passer ved siden av studiet? Kan ikke jobbe så mye, og ønsker derfor max 20%fast

Anonymkode: 4f0a9...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett å se etter stillinger på sykehjem, er mitt råd. Det er ikke vanskelig å få jobb, og det går fint å kombinere med studier. Se om de nærmeste kommunene rundt der du bor har noe ledig. Du kan også ta direkte kontakt med et sykehjem og melde deg som ringevikar. 

Anonymkode: 225cc...910

Skrevet

Sykehjem roper jo etter spl.studenter, men det spørs kanskje hvor i landet du bor? Jeg sendte mail jeg, og fikk napp 😊

Anonymkode: cd9ad...56d

Skrevet

Oppsøk et sykehjem eller helsehus og be om å få snakke med avdelingsleder. Vil tro at du får napp da. 

Anonymkode: 9d8de...2a2

Skrevet

Hvis du ikke får jobb i den typiske helsesektoren kan jeg anbefale tilkallingsvikar/deltidsjobb i barnehage! Du får jobbe med mennesker, kommunikasjon mellom ulike målgrupper (barn og deres foreldre f.eks), være aktiv, og ikke minst tilbringe tid utendørs! Jeg tar psykologutdanningen, og det blir mange lange dager i lesesalen. Da er det godt å noen dager i uken hvor fokuset er flyttet til en annen setting, i tillegg får man masse trening i å jobbe med den målgruppen senere. Vil også tro at det kan være en fordel i senere jobbsøking :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...