Simbyxor Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Tenk om du er på besøk hos en venn, så klikker det plutselig for ham. Han går på kjøkkenet, henter brødkniven og truer deg. Det kan skje! Eller at du skjærer brød om morran, ungene skriker, og maser om frokost. Du skjærer av deg hele tommelen, ved uhell. Brødkniver er farlige! 2
Zoey Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Dette ble skikkelig pinlig. Sorry. Jeg digger god sarkasme og liker kåserier, men dette ble verken fugl eller fisk. Du skal få en upvote for forsøket! 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #3 Skrevet 24. august 2017 16 minutter siden, Simbyxor skrev: Tenk om du er på besøk hos en venn, så klikker det plutselig for ham. Han går på kjøkkenet, henter brødkniven og truer deg. Det kan skje! Eller at du skjærer brød om morran, ungene skriker, og maser om frokost. Du skjærer av deg hele tommelen, ved uhell. Brødkniver er farlige! Vi trenger ikke brødkniver dersom alle spiser brytebrød Anonymkode: 2ec49...521
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #4 Skrevet 24. august 2017 Mmm, folk har øks og motorsag og kantklipper og gevær og hekksaks og sag og brevåpner og kjemikalier etc også.. ALDRI dra på besøk til noen: De fleste "ulykker" skjer i hjemmet Anonymkode: ad31a...f77
Zoey Skrevet 24. august 2017 #5 Skrevet 24. august 2017 Hvorfor får jeg ikke upvota? Har prøvd flere ganger men hver gang tråden oppdateres så er TS uten noen pluss. Rargh. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #6 Skrevet 24. august 2017 1 minute ago, Zoey said: Hvorfor får jeg ikke upvota? Har prøvd flere ganger men hver gang tråden oppdateres så er TS uten noen pluss. Rargh. Fikk gitt pluss til deg Anonymkode: 9b48d...846 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #7 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, Zoey skrev: Hvorfor får jeg ikke upvota? Har prøvd flere ganger men hver gang tråden oppdateres så er TS uten noen pluss. Rargh. Det virker her (fra pc). Skriver du fra mobil? Anonymkode: 2ec49...521 1
Zoey Skrevet 24. august 2017 #8 Skrevet 24. august 2017 (endret) Der virka det.. . Kødder du. Jeg må trykke to ganger for å gi en pluss? Så tungvint... Først en gang og deretter velge å stemme. (mobil) Edit: jeg må trykke på den grå pila og da kommer det opp en liten grønn pil over som jeg må velge ved å trykke en gang til. Ser likt ut som I går kveld da det var hjertet også, så jeg må foreta et av de to valgene... Uten at jeg har mer enn ett valg. Tror jeg har gitt endel tomme plusser I dag... Endret 24. august 2017 av Zoey 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #9 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Zoey skrev: Der virka det.. . Kødder du. Jeg må trykke to ganger for å gi en pluss? Så tungvint... Først en gang og deretter velge å stemme. (mobil) Rart. Fra pc er det bare å trykke en gang. Du kan jo evt høre på Ris og ros om det skal være så tungvindt? Anonymkode: 2ec49...521 1
Zoey Skrevet 24. august 2017 #10 Skrevet 24. august 2017 Åpna en post der nå. Testa flere ganger. Om jeg trykker en gang, så blir ikonet grønt, fra grått. Jeg går ut av tråden og inn igjen og innlegget har ingen pluss. Jeg må trykke én gang og deretter bekrefte. Da sitter den. Det er litt tungt. Og rart. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #11 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Zoey skrev: Åpna en post der nå. Testa flere ganger. Om jeg trykker en gang, så blir ikonet grønt, fra grått. Jeg går ut av tråden og inn igjen og innlegget har ingen pluss. Jeg må trykke én gang og deretter bekrefte. Da sitter den. Det er litt tungt. Og rart. Håper at KG lager en bedre løsning på dette. Anonymkode: 2ec49...521
Zoey Skrevet 24. august 2017 #12 Skrevet 24. august 2017 Haha, ja, dette gir ikke lyst til å gi en kjapp upvote. Oh, nice formulert. Pil opp? ER DU SIKKER?! JA! OK! DA REGISTRERES VI DET, MEN DU KAN ALLTIDS OMBESTEMME DEG! Det er ikke som jeg forsøker å overføre lønna mi til vedkommende, såklart er jeg sikker. Jeg kan slette den om det var et uhell, jo. Åh, tror jeg har skikkelig lavt blodsukker siden dette irriterte meg så. Jeg har delt ut sikkert 50 ubrukelige pluss mens jeg har lest debatter i dag 2
Måbarefåsiat... Skrevet 24. august 2017 #13 Skrevet 24. august 2017 Husk; det er aldri våpenet som dreper, enten det er pistol, kanon eller brødkniv. Det er kødden som håndterer det.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #14 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, Zoey skrev: Haha, ja, dette gir ikke lyst til å gi en kjapp upvote. Oh, nice formulert. Pil opp? ER DU SIKKER?! JA! OK! DA REGISTRERES VI DET, MEN DU KAN ALLTIDS OMBESTEMME DEG! Det er ikke som jeg forsøker å overføre lønna mi til vedkommende, såklart er jeg sikker. Jeg kan slette den om det var et uhell, jo. Åh, tror jeg har skikkelig lavt blodsukker siden dette irriterte meg så. Jeg har delt ut sikkert 50 ubrukelige pluss mens jeg har lest debatter i dag Anonymkode: 2ec49...521
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #15 Skrevet 24. august 2017 1 time siden, Zoey skrev: Hvorfor får jeg ikke upvota? Har prøvd flere ganger men hver gang tråden oppdateres så er TS uten noen pluss. Rargh. 1 time siden, Zoey skrev: Der virka det.. . Kødder du. Jeg må trykke to ganger for å gi en pluss? Så tungvint... Først en gang og deretter velge å stemme. (mobil) Edit: jeg må trykke på den grå pila og da kommer det opp en liten grønn pil over som jeg må velge ved å trykke en gang til. Ser likt ut som I går kveld da det var hjertet også, så jeg må foreta et av de to valgene... Uten at jeg har mer enn ett valg. Tror jeg har gitt endel tomme plusser I dag... 1 time siden, Zoey skrev: Åpna en post der nå. Testa flere ganger. Om jeg trykker en gang, så blir ikonet grønt, fra grått. Jeg går ut av tråden og inn igjen og innlegget har ingen pluss. Jeg må trykke én gang og deretter bekrefte. Da sitter den. Det er litt tungt. Og rart. 1 time siden, Zoey skrev: Haha, ja, dette gir ikke lyst til å gi en kjapp upvote. Oh, nice formulert. Pil opp? ER DU SIKKER?! JA! OK! DA REGISTRERES VI DET, MEN DU KAN ALLTIDS OMBESTEMME DEG! Det er ikke som jeg forsøker å overføre lønna mi til vedkommende, såklart er jeg sikker. Jeg kan slette den om det var et uhell, jo. Åh, tror jeg har skikkelig lavt blodsukker siden dette irriterte meg så. Jeg har delt ut sikkert 50 ubrukelige pluss mens jeg har lest debatter i dag Ekstremt viktig at dette virker. Ellers er jo alt til heljvete. Anonymkode: f4719...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå