Gå til innhold

Hey, kanskje DU vet ???

Anbefalte innlegg

Gjest mor t 2
Skrevet

vet du hvor på nettet jeg kan finne teksten til 3 busserulls sin sang "stakkers meg som er fylt 40" ? skulle ha fått fatt i teksten til den...så noen som vet om en direkte link til teksten eller noe?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du i stedet for å legge ut en nøyaktig lik tråd - som den du bare fikk ett svar på - med samme intetsigende tittel - hadde sagt hva du trengte hjelp til i overskriften - kanskje noen flere ville tatt seg bryet med å svare deg.

Gjest mor t 2
Skrevet

det var da voldsomt!!? :roll:

så angripende man skulle være her inne da!...

om du ikke hadde et svar ang.spm. så kunne du spart deg for å svare... ba ikke om sangteksten til en spydig sang. :riste:

Skrevet

Du synes kanskje det var voldsomt - men som du vel ser - har du ikke fått mer enn ett svar på første tråden med samme tittel - og ingen på denne - så kanskje mitt råd ikke var så dumt likevel.

Erfaringsmessig får man nemlig bedre/flere svar når man er litt tydeligere i hva man lurer på.

Ta det gjerne som et angrep .. om du synes den hatten passer ... - men hva med å ta det som et godt råd i stedet???

Gjest mor t 2
Skrevet

hahaha.... ja du er latterlig er du... har du ikke et liv du?

lever du her inne og nedverger folk for å få deg selv til å føle bedre? det er sørgelig det.

men men, som sagt hvem vet , måten du skriver på så kan jeg vel tenke meg at du er i 20 årene...

så du er unskyldt. :hoho:

Skrevet

Nei, har den ikke. Hadde jeg hatt den ville jeg ikke gitt den til deg ene og alene pga din ufordragelige måte å svare på.

Dessuten heter det nedverdige- ikke nedverge!

Skrevet

Denne tråden tror jeg ikke trenger å bli lenger..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...