AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Hei, Jeg går helsefag og trenger arbeidsantrekk til skolen. Jeg har tittet litt på Gymo.no og ser at de har student-rabatt osv.. Er det noen som har kjøpt hos dem og har erfaring med bl.annet deres leveringstid og kvaliteten på produkt? Kom gjerne med alle slags erfaringer! Anonymkode: b5830...76b
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #3 Skrevet 24. august 2017 Jeg har for noen år siden. Tror ikke det tok så lang tid før jeg fikk de i posten. Klærne mistet en del farge etter første vask, men ellers var kvaliteten god. Anonymkode: 1a4de...0f8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #4 Skrevet 24. august 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har for noen år siden. Tror ikke det tok så lang tid før jeg fikk de i posten. Klærne mistet en del farge etter første vask, men ellers var kvaliteten god. Anonymkode: 1a4de...0f8 Takk for svar. Anbefaler du heller da hvite arbeidstøy? Altså skjorten og buksa er i hvit farge? Anonymkode: b5830...76b
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #5 Skrevet 24. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Anbefaler du heller da hvite arbeidstøy? Altså skjorten og buksa er i hvit farge? Anonymkode: b5830...76b Jeg kjøpte aldri hvit skjorte derfra, men jeg kjøpte hvit bukse. Det skjedde ikke noe med farger der. Den var forresten ganske stor i størrelsen. Anonymkode: 1a4de...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå