Gå til innhold

Er samer gode i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Sugemerke skrev:

Til å liksom kunne mye om språk sliter du virkelig med å forstå skrivefeil. Du har ikke vurdert å jobbe med det? 

I innlegget vedkommende refererer til, står det læstadianere, så at han/hun skriver noe annet er ingen skrivefeil, men bevisst feilskriving.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Sugemerke skrev:

Til å liksom kunne mye om språk sliter du virkelig med å forstå skrivefeil. Du har ikke vurdert å jobbe med det? 

Hva mener du med det uthevede? Har jeg noen gang skrevet noe sånt, fremhevet meg selv på noen måte?

Skrevet

Det skal sies at erfaringen begrenser seg til 2 kvinner med samisk bakgrunn. Flotte damer. 23/18 likte de godt.

Anonymkode: 01a8a...d6f

Skrevet

Sannsynligvis ikke.

Anonymkode: 15722...8d7

Skrevet
19 minutter siden, Arabella skrev:

Hva mener du med det uthevede? Har jeg noen gang skrevet noe sånt, fremhevet meg selv på noen måte?

:fnise:

Anonymkode: 5b7ed...944

Skrevet

De er ikke gode på forspill... forspill til en samemann er noe som dette: "vil du sjå han før æ døtte han inn?"

Anonymkode: affb6...6c5

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke gode på forspill... forspill til en samemann er noe som dette: "vil du sjå han før æ døtte han inn?"

Anonymkode: affb6...6c5

Hva faen er dette for en dialekt? I allefall ikke slik samene snakker.

Anonymkode: 0da46...dc6

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid hatt en liten drøm om å ha sex med en samekvinne. De ser så eksotiske ut. Naturfolk med mystiske asiatiske trekk. Har også en forestilling at de har mindre hemninger enn folk flest. 

Noen her som har hatt sex med samer?

Anonymkode: 08186...3ec

Hmm, hvorfor skulle det være annerledes enn å deise enn ordinær nordmann?

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

mystiske asiatiske trekk

Hva med å prøve en asiat? Anbefales!

Gjest Sugemerke
Skrevet
11 timer siden, Arabella skrev:

Om du har skrevet det vet jeg ikke, men at du fremhever deg selv på noen måte er vel uten tvil. 

Skrevet
3 timer siden, stan skrev:

Hva med å prøve en asiat? Anbefales!

Har prøvd. Hittil har jeg vært innom etnisk norsk (blond), sørøst-asiatisk, arabisk, afrikansk og sør-amerikansk. Alltid spennende å prøve nye raser.

Anonymkode: 08186...3ec

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Er bare å dra til Troms, Finnmark eller Oslo, det, der er det mange samer og folk av delvis sameblod. 

Du vet at norske samer er aktive i læstadianer-bevegelsen og er ganske pripne, sant? Læstadianerne synger til og med salmer langsomt, sånn at det ikke skal ta helt av. Hvis du tror at samer generelt er ekstra spretne i senga får du nok leite andre steder. Men hver og en fra et folk er jo litt ulik. Det er vel bare å bli kjent med noen, så merker du hvilken energi de har.

Hilsen ei som er vokst opp i Troms

Anonymkode: 2fc35...e48

Er same selv, og kan ikke si jeg kjenner en eneste same som er læstadianer.... hvor har du fått dette fra?

Skrevet

Det var en gang sagt om forskjellen på norske og samiske kvinner: forskjellen? Norske kvinner er 37 grader C i fitta, samiske kvinner er 38 grader C i fitta.

Men det kan jo være skryt, og at forskjellen på villskap er større innad i gruppa anne mellom gruppene. Det finnes norske dråg og det finnes samiske dråg. Helt sikker kvenske dråg også, uten at jeg vet det av personlig erfaring.

Skrevet

Samemenn er for korte og er ofte helt på vidda.

Anonymkode: 6b8d1...0de

Skrevet

Så det er på denne tråden åndseliten holder til. Skjønner. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...