Gå til innhold

Er samer gode i senga?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt en liten drøm om å ha sex med en samekvinne. De ser så eksotiske ut. Naturfolk med mystiske asiatiske trekk. Har også en forestilling at de har mindre hemninger enn folk flest. 

Noen her som har hatt sex med samer?

Anonymkode: 08186...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare å dra til Troms, Finnmark eller Oslo, det, der er det mange samer og folk av delvis sameblod. 

Du vet at norske samer er aktive i læstadianer-bevegelsen og er ganske pripne, sant? Læstadianerne synger til og med salmer langsomt, sånn at det ikke skal ta helt av. Hvis du tror at samer generelt er ekstra spretne i senga får du nok leite andre steder. Men hver og en fra et folk er jo litt ulik. Det er vel bare å bli kjent med noen, så merker du hvilken energi de har.

Hilsen ei som er vokst opp i Troms

Anonymkode: 2fc35...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det var en mann, da. Husker dessverre ikke noe av det, siden vi var dritings begge to. :P Eller, han husker det, så jeg har fått høre at jeg likte det. :icon_lol:

Anonymkode: eebfd...0d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare å dra til Troms, Finnmark eller Oslo, det, der er det mange samer og folk av delvis sameblod. 

Du vet at norske samer er aktive i læstadianer-bevegelsen og er ganske pripne, sant? Læstadianerne synger til og med salmer langsomt, sånn at det ikke skal ta helt av. Hvis du tror at samer generelt er ekstra spretne i senga får du nok leite andre steder. Men hver og en fra et folk er jo litt ulik. Det er vel bare å bli kjent med noen, så merker du hvilken energi de har.

Hilsen ei som er vokst opp i Troms

Anonymkode: 2fc35...e48

Hva har samer med lestatianere å gjøre? 😂

Anonymkode: 5b7ed...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene jeg har vært med var hvertfall det, så bra at vi både fantaserer og snakker sammen om det den dag i dag, selvom det er 13-14 år siden.. Og vi begge vet at hvis vi hadde møttes, så hadde det garantert skjedd igjen.

Anonymkode: 00d9b...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav for en tråd. Dette er jo rett og slett små-rasistisk. Akkurat like teit som når man sier "Jeg har aldri prøvd en afrikansk/asiatisk dame, jeg". Eh... nei vel. Tror du alle damer innenfor en viss gruppe er like i senga? Seriøst??? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke hatt sex med samer om jeg var deg. Prøvde en samejente for noen år siden og selv om hun var pen så var det hele oppskrytt. 

Anonymkode: cd4b3...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har samer med lestatianere å gjøre? 😂

Hva er dette for slags ord? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid hatt en liten drøm om å ha sex med en samekvinne. De ser så eksotiske ut. Naturfolk med mystiske asiatiske trekk. Har også en forestilling at de har mindre hemninger enn folk flest. 

Noen her som har hatt sex med samer?

Anonymkode: 08186...3ec

Hvor dum går det an å være? Samer er vel like forskjellige i sexlivet som alle andre. :murvegg:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har forstått har samer kun sex på reinsdyrskinn i lavvoen. Aldri i senga.

Anonymkode: f2087...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Arabella skrev:

Dette kjenner jeg godt til, men du skriver "lestitianere".

Ja en skrivefeil der ja. Helt urolig ikke sant! 

Men kan noen svare på det jeg lurer på? Hva har dette med samer å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så kaldt har kroppen tilpasset seg og vi blir ikke våte i fetta - tror det er fordi den ikke skal fryse til. Vi har ett ord for det - Kollivetta. Det kreves derfor ekstra smurning. I gamle dager brukte vi fett fra slakta reinsdy, men nå har det jo kommet mye annet på markedet som også selges her i Nord. Det er forresten en myte at vi kun har sex i lavo, de fleste har faktisk eget husvær. 

Er vi gode - tja jeg synes da det og vi klarer å formere oss selvom tisselurane her oppe kunne vært større

Anonymkode: d2d03...531

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vidt jeg har forstått har samer kun sex på reinsdyrskinn i lavvoen. Aldri i senga.

Anonymkode: f2087...808

:fnise:

14 minutter siden, mr92 skrev:

Samer er ganske ville i senga fordi de trenger mer stimulering da de ikke har klitoris.

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den samiske befolkningen er synkende, så jeg vil tro de er ganske dårlige i senga.

Anonymkode: 63f90...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatta Jatta, men vi pule mest for å holde varmen, men når vi drar sørover kan vi pule litt førr kosen også.

Anonymkode: 585b5...275

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
1 time siden, Arabella skrev:

Dette kjenner jeg godt til, men du skriver "lestatianere".

Til å liksom kunne mye om språk sliter du virkelig med å forstå skrivefeil. Du har ikke vurdert å jobbe med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...