Gå til innhold

Sørlendinger: Bare generelt aggressive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vært på Sørlandet. Allerede første dagen så la jeg veldig godt merke til hvordan bilistene var; Aggressive. De tuter for ingenting, sniker, presser, de er bare rett og slett sinte og påtrengende på alle måter. Uhyggelig! 

Samme i butikken, synes de er stressa og sure alle i hop. Og merkelige. Er det kulturen det er noe i veien med, eller er det en arvelig defekt? 

Merkelig hvor tydelig sure de fleste var, særlig bilistene. Som kontrast så var jeg også i Oppland et sted nylig, og der var det stikk motsatt. Rolige, beherskede bilister. 

Anonymkode: 3ac54...03d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har nettopp vært på Sørlandet. Allerede første dagen så la jeg veldig godt merke til hvordan bilistene var; Aggressive. De tuter for ingenting, sniker, presser, de er bare rett og slett sinte og påtrengende på alle måter. Uhyggelig! 

Samme i butikken, synes de er stressa og sure alle i hop. Og merkelige. Er det kulturen det er noe i veien med, eller er det en arvelig defekt? 

Merkelig hvor tydelig sure de fleste var, særlig bilistene. Som kontrast så var jeg også i Oppland et sted nylig, og der var det stikk motsatt. Rolige, beherskede bilister. 

Kanskje det er en av få landsdeler hvor vi forventer at de skal gå i pluss og jobbe som folk i andre land?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er likt over alt...

Anonymkode: 9a5a6...0dc

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Har bodd på sørlandet i 10 år. 

Anonymkode: 23de5...38a

Skrevet

Har hatt sex med en sørlending. Han var VELDIG høylytt. Er det typisk? 

Skrevet

De er enten superreligiøse eller rusmisbrukere.

Anonymkode: 78b97...917

Skrevet

Eller white knights som ikke helt forstår hva de driver med eller hvem de kjemper mot eller for. I stedet ender de opp med å dobbeltstraffe fordi de ikke har fått med seg hele bakgrunnen og alle fakta om hva og hvem. Best å lære seg først som sist å ikke blande seg inn i andres saker. Tipper de ville vært rimelig pissed om noen gjorde slikt mot dem. :rolleyes:

Anonymkode: 065d3...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...