AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Jeg har leitet i support hos Snapchat, men ikke funnet noe, så spør her; Hvorfor blir av og til enkelte venners story først synlig etter mange timer hos meg? Skjedde akkurat nå igjen, en kompis story ble først synlig hos meg da den hadde ligget ute i 16 timer. Hvorfor? Anonymkode: 3ffe4...a64
Solivagant Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Tror det er flere alternativer her, men ett er iallfall at noen poster på my story når de ikke er tilkoblet nett, feks på ferie i utlandet. Når de har nett blir den synlig for andre, og vil ligge ute 24 timer fra bildet ble tatt.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #3 Skrevet 24. august 2017 2 minutter siden, Solivagant skrev: Tror det er flere alternativer her, men ett er iallfall at noen poster på my story når de ikke er tilkoblet nett, feks på ferie i utlandet. Når de har nett blir den synlig for andre, og vil ligge ute 24 timer fra bildet ble tatt. Dette har skjedd mine noen ganger. Anonymkode: b9d9d...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå