AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Nå har tiden kommet til den årlige fornye litt til høsten handlingen og jeg jakter på enkle t-skjorter som er litt lange ned over hofta. Jeg har tidligere handlet fra basic utvalget på HM og lindex, men de blir litt for korte for min smak og mage. De har noen lange singleter, men jeg vil helst ha t-skjorte de kan jeg bruke uten noe over. ( har selvsagt også koml\plekser for overarmene mine...) Noen tips til butikker i Bergen? I dag går jeg forbi mange kjøpesenter, bla galleriet, bystasjonen og lagunen m.fl Anonymkode: 3433b...d00
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Hm har i Divided avdelingen. Anonymkode: 072bc...be0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #3 Skrevet 24. august 2017 Cubus pleier å ha enkle, lange t-skjorter Anonymkode: cd0cd...d68 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #4 Skrevet 24. august 2017 Jeg kjøpte meg lang og herlig myk adidas t-shirt i dag, men den har jo kjempelogo på magen, så ikke noe jobbeantrekk. Anonymkode: 209a7...f50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå