AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Eplekaken med is og karamellsaus som de har på Egon er den beste jeg har spist noen sinne. Eller er det mer en pai/terte? Har googlet rundt etter oppskrift på noe som kan ligne, men finner ikke noen som er likt nok Noen andre som også elsker denne eplekaken, og kan hjelpe med oppskrift som kan være en god nok erstatning?😋 Anonymkode: 48382...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Hmmmm... ingen som kan hjelpe?Anonymkode: 48382...ac6
Pmaxqueen Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Har spist på Egon en gang, aldri mer. Men kan jeg spørre hva som gjør denne eplekaken så spesiell? Litt lettere å hjelpe da.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Tjaaa.. ikke som vanlig hjemmelaget eplekake. Masse små eplebiter og kremete fyll, og og en annerledes pai bunn. Ikke sikkert at alle andre synes denne er så fantastisk, men jeg synes den er helt himmelsk. Blir servert med deilig tykk fudge aktig karamellsaus og is. Naaaam! 😋 Anonymkode: 48382...ac6 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 5 timer siden, Pmaxqueen skrev: Har spist på Egon en gang, aldri mer. Men kan jeg spørre hva som gjør denne eplekaken så spesiell? Litt lettere å hjelpe da. Kan jeg spørre om hvorfor du ikke vil spise der igjen? Anonymkode: 48382...ac6
Pmaxqueen Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 Synes ikke maten var god, ikke hørt noe positivt fra andre bekjente som har besøkt Egon og synes stemningen var kaotisk. Kanskje den er litt som eple pai? http://www.jocooks.com/bakery/jos-apple-pie/ forresten har rema 1000 en veldig god karamell saus som er tykk og utroooooliggld 😍😍 ellers er det jo ikke så vanskelig å lange hjemme heller.
Antoinette Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 Egon lager jo ikke noe av maten selv så løsningen her er å finne navnet på det firmaet som leverer kaken til dem.
Pearl2.0 Skrevet 28. august 2017 #9 Skrevet 28. august 2017 Jeg er fullt klar over at den ikke er hjemmelaget, men den er syyykt god hvis det er den med sånn karamellsaus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå