Gjest Litjmæ Skrevet 14. januar 2005 #1 Del Skrevet 14. januar 2005 ENDELIG! Denne anbefaler jeg til alle jojoslankere der ute :-D http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/...,584150,00.html 60-tallsmetoden bygger på tre strategier: 1 Stress mindre 2 Spis med vett 3 Rør mer på deg Ta første steg allerede i dag og du kan snart ha en sunnere kropp. Og PS: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2005 #2 Del Skrevet 14. januar 2005 Endelig noe med vett i - og litt lattervekkende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2005 #3 Del Skrevet 14. januar 2005 Men huff, det må da finnes enklere metoder der ute? Jeg ORKER jo ikke å trene? Hvordan kan jeg gå ned 20 kilo på en måned og fortsatt spise sjokolade (hvor ble det ironi/sarkasmeflagget av?) Forøvrig er jeg selvsagt ENIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. januar 2005 #4 Del Skrevet 14. januar 2005 Det var mye lurt i dette - mindre brus, mindre porsjoner, mer daglig mosjon (snømåking, vedhogging osv)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. januar 2005 #5 Del Skrevet 14. januar 2005 (hvor ble det ironi/sarkasmeflagget av?) .. forhåpentligvis får Crazee laget det i helgen... ... og finner du noen enklere metoder .. kan du sende meg en kopi er du snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 14. januar 2005 #6 Del Skrevet 14. januar 2005 Men huff, det må da finnes enklere metoder der ute? Jeg ORKER jo ikke å trene? Hvordan kan jeg gå ned 20 kilo på en måned og fortsatt spise sjokolade (hvor ble det ironi/sarkasmeflagget av?) Forøvrig er jeg selvsagt ENIG! HA HA utolig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 14. januar 2005 #7 Del Skrevet 14. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå