Gå til innhold

Cord-bukse med bokstavtrykk litt nede på rumpestumpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett ei kul cord-bukse med rare lommer med noe spenne-aktige greier og et slags bokstav-trykk litt nede på venstre (tror jeg) rumpeball. Buksa var i en mørkegrå-brun-grønn farge og ganske lav på livet. Noen som skjønner hva jeg mener og kan fortelle meg hvilket merke dette er og hvor jeg får kjøpt den. Vil ha! :wow:

--

Tiger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at jeg er sikker på hva slags bukse du mener, men det høres veldig ut som noe du kunne tenkes å finne på Bik Bok. Har du sjekket der?

Skrevet
Ikke at jeg er sikker på hva slags bukse du mener' date=' men det høres veldig ut som noe du kunne tenkes å finne på Bik Bok. Har du sjekket der?[/quote']

Næh, har ikke sjekket der men skal innom imorgen.

..

Tiger

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Tenkte med en gang på min nyeste, det er en Esprit/Edc-bukse i sånn blandingsstoff, men det er noe fløyel, i alle fall. Min er i sort, men de hadde den i sånn farge du beskrev også.

Gå inn på http://www.esprit-online-shop.com/index_uk.htm og sjekk ut

edc combi fabric pants, J4A116

Jeg kjøpte min i Nederland, men du får sikkert tak i den her hjemme også. Hvis ikke kan du handle på nettet....

Min er i alle fall veldig fin :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Sjekk ut Kvinnesurfermerket Roxy. (www.roxy.com)

Hele Australia gikk rundt med lignende bukser i vinter (sommer her da)

:VJ

Skrevet

Og jeg fant! På Vero Moda. Men dessverre var buksa altfor lav på livet etter min smak (er ikke 14 lenger) så dessverre passet den ikke meg. Men råtøff var den....

--

Tiger :-?

Skrevet
Hei!

Jeg kjøpte min i Nederland, men du får sikkert tak i den her hjemme også. Hvis ikke kan du handle på nettet....

Esprit sender ikke til Norge...

Skrevet

Den er fra Only/Vero MOda og ja, den er kjempelav på livet... Den finnes i bomull også og jeg tror den er litt høyere i den varianten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...