Gå til innhold

Hvor mange kolli er lov på fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei, tenkte å høre litt ang kolli på fly og håndbagasje.

Jeg er veldig mye ute å reiser, men aldri med mer bagasje enn 1 koffert og bag som håndbagasje. Skal bo 3 mnd i Tyrkia neste sommer og trenger derfor 4-5 kofferter. 2 til mitt eget tøy, og 2-3 stk til ting jeg skal donere der nede. Er det mulig å få med seg så mange kolli? Åpenbart mot betaling 😋 Tenkte å ringe å høre i morgen ettersom jeg ikke finner alternativene når jeg skal bestille, men her på KG får jeg alltid riktige svar og gode tips :-)

Anonymkode: 21955...454

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvem du flyr med. Vanligvis er forhåndsbetaling billigere, men det koster.

Skrevet

Du må se på nettsiden til det selskapet du skal fly med. 

Anonymkode: e0d3c...92d

Skrevet

Jeg har reist med 10 kolli. Det gikk fint, men det kostet. 

Anonymkode: 64646...ba7

• Liker 1
Skrevet

Tror du kan reise med rimelig mange kolli, men du må selvsagt betale for det. Gå inn på flyselskapets sider og se hvor mange du kan velge

Anonymkode: 31165...28e

Skrevet

Som flere andre skriver; du finner opplysninger om det på flyselskapets nettsider.  Det er ofte billigere å forhåndsbestille enn å betale ved innsjekk på flyplassen.

Skrevet

Jeg kan ha med 69 kg innsjekket bagasje uten å betale med SAS, men det er fordi jeg pleier "vennskapet vårt" ofte nok. Mer enn det klarer jeg uansett ikke å bære med meg.

På 26.8.2017 den 11.16, Christiane_W skrev:

Som flere andre skriver; du finner opplysninger om det på flyselskapets nettsider.  Det er ofte billigere å forhåndsbestille enn å betale ved innsjekk på flyplassen.

Det er ALLTID billigere å bestille på forhånd enn å møte opp på flyplassen med 8 kofferter. Det siste koster flesk!

Anonymkode: de6e5...a7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...