Gå til innhold

Hvor mange kolli er lov på fly?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei, tenkte å høre litt ang kolli på fly og håndbagasje.

Jeg er veldig mye ute å reiser, men aldri med mer bagasje enn 1 koffert og bag som håndbagasje. Skal bo 3 mnd i Tyrkia neste sommer og trenger derfor 4-5 kofferter. 2 til mitt eget tøy, og 2-3 stk til ting jeg skal donere der nede. Er det mulig å få med seg så mange kolli? Åpenbart mot betaling 😋 Tenkte å ringe å høre i morgen ettersom jeg ikke finner alternativene når jeg skal bestille, men her på KG får jeg alltid riktige svar og gode tips :-)

Anonymkode: 21955...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må se på nettsiden til det selskapet du skal fly med. 

Anonymkode: e0d3c...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist med 10 kolli. Det gikk fint, men det kostet. 

Anonymkode: 64646...ba7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan reise med rimelig mange kolli, men du må selvsagt betale for det. Gå inn på flyselskapets sider og se hvor mange du kan velge

Anonymkode: 31165...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere andre skriver; du finner opplysninger om det på flyselskapets nettsider.  Det er ofte billigere å forhåndsbestille enn å betale ved innsjekk på flyplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ha med 69 kg innsjekket bagasje uten å betale med SAS, men det er fordi jeg pleier "vennskapet vårt" ofte nok. Mer enn det klarer jeg uansett ikke å bære med meg.

På 26.8.2017 den 11.16, Christiane_W skrev:

Som flere andre skriver; du finner opplysninger om det på flyselskapets nettsider.  Det er ofte billigere å forhåndsbestille enn å betale ved innsjekk på flyplassen.

Det er ALLTID billigere å bestille på forhånd enn å møte opp på flyplassen med 8 kofferter. Det siste koster flesk!

Anonymkode: de6e5...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...