Gå til innhold

Hva er det rareste din katt har gjort eller gjør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det rareste din katt gjør?

Ja, hva er det rareste katten din har gjort eller gjør? Kan jo legge frem en liste over hva min katt på litt over 1 år gjør :laugh: 
⦁    Når jeg slipper katten inn og den har fått spist seg ferdig så hopper den som normalt sett på fanget for kos, men av og til er det kun for at han skal slikke seg og så gå videre til sofakroken sin ved siden av :P
⦁    Når katten har vært ute lenge og kommer inn og jeg løfter han på fanget så hopper han av og til ned og legger seg i sengen sin, da blir jeg nesten lei meg :fnise:
⦁    Katten min forteller meg veldig dårlig om når han vil ut, som f.eks 
1.    Katten går mot kjøkkenet for å åpne listene under som er løse, noe som jeg ikke får fast
2.    Han legger seg på gulvet og løfter opp hjørnet på teppegulvet for å leke med det, ser ganske komisk ut :icon_lol:
3.    Går å setter seg i gangen og venter på at jeg skal komme for å slippe han ut og så bare går under sengen på pur faen hah, så når jeg går å legger meg i sofaen, ja da! kommer katten ut fra sengen min og går mot døren, så jeg må opp av sofaen igjen å åpne døra :laugh: 

Elsker den lille pelsdotten min :ninuskapus:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamlepus samlet på q-tips og tamponger (ubrukte). Fant en diger haug bak et skap hvor pus kom seg bak 😂😂😂 

Anonymkode: 3296f...bf7

• Liker 2
Skrevet

Stjelt masse julepynt fra juletreet og gjemt det :)

Anonymkode: 8ebb6...47f

• Liker 1
Skrevet

Brukt klesskapet som sin egen lune hule, ved å klatre fra hylle til hylle for så å legge seg øverst i skapet :hoho:

• Liker 1
Skrevet

En dag fant jeg "murmeldyret" :ninuskapus: i en kjøkkenskuff :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Den firbeinte herremannen her i huset er en real mammadalt. 

Jeg elsker karbad, og det gjør han også...ligger oppå magen/brystet mitt når jeg bader. Koser seg glugg i hjel.

Den mest velduftende katten i gata :)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

Jeg elsker karbad, og det gjør han også...ligger oppå magen/brystet mitt når jeg bader. Koser seg glugg i hjel.

Høres spesielt og koselig ut, men er det ikke veldig uhygienisk? ☺

Anonymkode: aab13...c61

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres spesielt og koselig ut, men er det ikke veldig uhygienisk? ☺

Anonymkode: aab13...c61

Det er nå ikke uhygenisk?

Katten er jo ikke møkkete (ikke jeg heller, hvis det var katten du tenkte på).

Blir litt pels, men dusjer uansett av meg såpeskum etter et karbad. 

(og badekaret vasker jeg alltid over etter et bad)

• Liker 5
Skrevet

Hu ene nekter å gå på do ute. Står ved døra og mjauer som en gal, kommer inn for å gå på do, og går så fornøyd ut igjen. 

Hu hater i tillegg vind, regn,snø og det kan heller ikke være for varmt. En real utekatt. 

• Liker 2
Skrevet

Katta blir med på turer, og vi må nærmest løpe fra henne eller stenge henne inne hjemme hvis hun ikke får lov til å bli med.

Hun blir sur når jeg henger opp klær ute, løper på gjerdet og hogger meg i armene.

Hvis hun leker med meg og ikke får tak i hendene mine så løper hun etter meg og biter meg i leggene og føttene.

Hun patter på oss selv om hun er 8 år.

Hun elsker biler og sniker seg inn om folk ikke lukker bildøra. Har oppdaget henne inni bilen mer en en morgen. Hun ble chippa pga den uvanen, og vi må alltid se henne eller sjekke bilen før vi legger oss.

Hun krangler med alle huskattene her noe hun alltid har gjort mens villkattene her i området er kompiser, loppemiddel blir derfor flittig brukt.

Anonymkode: c3d3c...aaf

• Liker 1
Skrevet

Er faktisk ganske koselig å høre på hva dere forteller om kattepusene deres, det er noen fantastiske dyr! :) 

Skrevet

Katta mi åpner aller dører selv ved å hoppe på dørhandtaket å henge i det. Blir vekket av henne midt på natta om hun er sulten. Har aldri hørt noen katter mjaue så høyt som hun gjør når hun er sulten. Drikker vann fra skåla med poten😂 Hun eeeelsker besøk og elger seg inn på alle gjester. Unger også. Overdrevent sosial katt.

• Liker 1
Skrevet

Den eldste: 
1: elsker ligge på rygg oppå meg og få magekos mens vi ser på film. 
2: hver gang jeg kommer hjem, så går jeg for å skifte til koseklær, og han spretter opp i sengen og strekker seg for å få en nuss
3: han pleier holde fast fingeren min, sånn at han kan klø seg skikkelig på nesa med neglene mine. 

Den yngste (denne er gjennomført merkelig):
1: Han har falt i do flere ganger fordi han står på kanten for å leke med vannet... 
2: Han elsker at jeg fyller vannskål med en flaske, sånn at han kan leke med vannet
3: Han hater fisk
4: Han brekker seg av catnip
5: Han elsker ullsokkene mine, og pleier gå inn på soverommet å hente ut alle ullsokkene han finner for å leke med dem på stua... Noen gang henter han joggebukse eller tights også.... 
6: Han leker at teppene er usynlighetskappe, han var veldig redd når han kom hit og kunne nesten ikke være i samme rom som mennesker, så han krøyp under gulvmatten og ble "usynlig" og da kunne man tråkke like ved siden av uten at han reagerte! Blir han stresset, så gjemmer han seg fortsatt under teppet. 

16996292_10158293738305113_452814332688133300_n.jpg

• Liker 2
Skrevet
43 minutes ago, Piis said:

Katta mi åpner aller dører selv ved å hoppe på dørhandtaket å henge i det. Blir vekket av henne midt på natta om hun er sulten. Har aldri hørt noen katter mjaue så høyt som hun gjør når hun er sulten. Drikker vann fra skåla med poten😂 Hun eeeelsker besøk og elger seg inn på alle gjester. Unger også. Overdrevent sosial katt.

Snu dem så dem står loddrett opp :tommelopp: Min holdt meg våken om natten, for han trengte noen forsøk før han klarte åpne døra, og det laget grusomt mye bråk :P Snudde håndtaket, og nå kan jeg sove hele natten med han ute av soverommet om det er behov for det :D (eks var allergisk og begynte snorke sånn dersom han måtte dele hodepute med pus:icon_lol: )

• Liker 2
Gjest Springfjær
Skrevet

Ååh jeg savner å ha pus når jeg leser alt deg morsomme de gjør 😭 Bor så perfekt til! Men siden det er for usikkert for meg å skaffe dyr akkurat nå så må det vente 😭 

Skrevet
4 minutes ago, Springfjær said:

Ååh jeg savner å ha pus når jeg leser alt deg morsomme de gjør 😭 Bor så perfekt til! Men siden det er for usikkert for meg å skaffe dyr akkurat nå så må det vente 😭 

Bli fosterhjem da vel :) 

• Liker 1
Gjest Springfjær
Skrevet
38 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Bli fosterhjem da vel :) 

Det kunne jeg jo faktisk vurdert ja! Den tanken har jo ikke slått meg engang. Får se hva samboer mener om det. Han er egentlig ikke såååå glad i katter 🙈 Men plutselig er det han som blir mest glad i dem 😂 

Skrevet (endret)

Gjemmer ting hun får tak i under sofaen 

Liker ikke fisk

Skal alltid ligge i fanget når jeg sitter på do :fnise:

Drikker ofte vann fra doen

Er livredd når jeg tar frem støvkosten. Da gjemmer hun seg

Klarer å åpne dører selv

Endret av smalls
  • Liker 1
Skrevet

Liker ikke når jeg er i dusjen. Står utenfor dusjforhenget og venter til jeg er ferdig og blir alltid SUPER kosesyk når jeg kommer ut, våt og ren. Vil slikke meg i håret og greier, så jeg skal lukte pus igjen. :ninuskapus:

Dessuten elsker hun å ligge i vaskemaskinen på badet å sove, og hun klatrer også opp på kjøleskapet for å dytte opp en skapdør på kjøkkenet og i den ene hyllen har jeg plastposer fra butikker til søppel og slikt. Hun ELSKER å kose seg blant de posene. :D 

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
3 timer siden, skruf skrev:

Regner med at du har det godt og varmt inne. Normalt hater jo katter å bli våte. Fikk vite at det er fordi de blir kalde pga våt pels,og det tar tid før de blir tørre. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...