Minlillesky Skrevet 25. august 2017 #41 Skrevet 25. august 2017 På 23.8.2017 den 23.56, AnonymBruker skrev: jeg storhandler.. nå spiser jeg lite, men pleier å handle for 1-3 uker om gangen. altså type 3 brød, 10 middager (f. eks. en pakke poteter, grønnsaker og kjøttboller), noen flasker saft, flere dusjsåper osv. nesten hver gang jeg er i butikken kommenterer folk at det tar lang tid osv, folk himler med øynene og vil gå før meg (pleier alltid å slippe de med mindre varer forbi med mindre de himler med øynene eller ber om det selv) osv. totalt pleier jeg å ha ca 20-30 varer. personlig tenker jeg at jeg bruker mye mindre tid totalt i butikken. om alle skal handle en og en ting hver dag, eller mat for en og en dag, så vil det jo være mye mer folk hele tiden. så jeg mener jo det er mer tidsbesparende. men hva tenker dere andre?:) Anonymkode: ae195...e5c Jeg storhandler også. Slipper forbi de med få varer. Bryr meg ikke om negative folk i køen. Hvor vanskelig er det å oppføre seg på butikken? Man er der for å handle og må regne med at noen storhandler. Bor på tettsted, ingen egen utsjekk. De som irriterer meg i køen, er de foran meg som har lagt varene sine på båndet, men plutselig har de glemt noe. Sender avgårde barnet som henter feil vare, så må mor/far legge varen tilbake og hente den riktige, i tillegg så hender det jo at disse menneskene som er sånn, har en haug med spørsmål til kassadamen/mannen i tillegg. Mange av dem bruker evigheter på å betale varene, selv med kort og setter handlevogna i veien for oss andre som skal legge varer på båndet/eller gå forbi. Andre som irriterer meg på butikken er de som stopper midt på gulvet eller ved inngangen for å slå av en "liiten" prat, uten tanke på å slippe forbi folk. Jeg oppfører meg på butikken og er tålmodig, men kan bli irritert og utålmodig de dagene som har vært lange og alt jeg ønsker er å innom butikken en rask tur og hjem for å lage middag. De dagene som er sånn, pleier alltid å ha en storhandler med spørsmål og glemmer varer, så ting tar tredobbelt så lang tid.. Da viser jeg med kroppen at jeg er utålmodig, og står folk i veien, så sier jeg at dette er kanskje ikke rette plassen å skravle, folk skal kunne gå her med irritert stemme.. 1
makkapakka Skrevet 25. august 2017 #42 Skrevet 25. august 2017 Blir bare irritert når jeg har 1 ting og må vente fordi hun/han skal retten til å tømme hele handlekorga FØRST. Ellers er jeg videre imponert over at noen er så flinke å planlegge, jeg går tom som regel mye fortere enn 1 - 2 uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå