Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har truffet verdens hyggeligste å fineste type i sommer! Vi datet første gang for 1 år siden, men da endte jeg det. Grunnen for det var at jeg ikke var over eksen min(jeg er ferdig med han nå da, bare så det er sagt). 

Jeg og denne sjarmerende karen traff hverandre på konsert ijenn i sommer, og denne gang var det full klaff! Vi har vært med hverandre i snart 3 mnd. Men i nesten aaaaaaalle forholdene mine så freaker jeg ut på dette tidspunktet, sånn rett før det begynner å bli seriøst. Nå kjenner jeg at panikken begynner å tar meg igjen. Men jeg holder tilbake, fordi jeg veeeeeeeet At han er en sjelden keaper! Jeg pleier å lage tusen millioner grunner på hvorfor jeg bør dumpe han, hvorfor vi ikke passer. Men jeg har liksom ingen særlige grunner med han her. Men panikken er der for det om. 

Jeg like ham veldig, og får sommerfugler når jeg er med ham. Men.... alikavell sier underbevisstheten at det ikke er rett. Jeg har ikke lyst å dumpe ham, men hvorfor føler jeg alltid slik....?! Nå er jeg 27 år og veldig klar til å etablere meg. Har levd livets glade dager som singel så nå er jeg veldig klar til å slå meg til ro. 

Noen som føler det samme?😵😬

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som gjør at underbevisstheten spiller deg et puss her? Er det aldersforskjell? Boavstand? Tidligere barn i bildet? Hvis ikke tror jeg du kun har god og gammeldags angst for å binde deg. Selv om du velger å gå inn i et forhold til ham, så trenger ikke ting å rushe herfra. Selv om du velger ham - så er du ikke bundet for resten av livet hvis du ikke selv vil. Du kan gå når som helst ;) Ta det rolig. Gi det tid, slik at du kan bli vant til situasjonen :):) 

Anonymkode: 96b66...d53

Skrevet

Hvorfor du føler dette er nok helt umulig for andre å svare på. Kan du prøve å analysere deg selv litt dypere?

Hva er det du er redd for? Hva føler du at du vil komme til å miste ved å binde deg? Skriv en pluss- og minusliste, og still opp de punktene som veier tyngst.  Har du noen dårlige erfaringer som gjør til at du får angst for å binde deg? Hva er det verste som kan skje? Er det noe du kan gjøre for å minske risikoen for det du er redd for? Osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...