AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Jeg får ikke den kjemien med folk som jeg ser andre får. Det må være veldig deilig å kunne føle seg fri blandt mennesker. Så her går jeg da, redd for å få kjeft, føler meg hatet uten at jeg har gjort noe... osv osv. Er 25 år. Anonymkode: 51869...ea4
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Har det på samme måten, føler med deg.
Forundret.. Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 Jeg føler at så mange forherliger relasjonene andre folk i mellom. Sier at de ikke passer inn osv, men hvordan skal en passe inn ved å sitte på sidelinja, er ikke lett å dra med seg dem som tar avstand heller.. altså en må jo gjøre noe for å finne ut om kjemien passer også da.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 Hvor mange folk hater du selv? Hvor mye må til for at du faktisk hater noen? Er det fortsatt logisk at noen hater deg eller er det mer logisk at folk i verste fall bare ikke bryr seg så mye? Akkurat det siste der er nok et faktum da, men det er noe nesten alle føler på. Anonymkode: cb6b1...e72
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange folk hater du selv? Hvor mye må til for at du faktisk hater noen? Er det fortsatt logisk at noen hater deg eller er det mer logisk at folk i verste fall bare ikke bryr seg så mye? Akkurat det siste der er nok et faktum da, men det er noe nesten alle føler på. Anonymkode: cb6b1...e72 Gidder ikke gå og hate. Men hvis jeg likevel skal si hate så er det hun som mobbet meg på skolen, men hun trenger jeg ikke å ha med å gjøre lenger så bruker ikke så mye energi på henne. men hovedproblemet er at jeg vil bry meg om folk, men egentlig sp klarer jeg ikke. Jeg bryr meg om meg og mine problemer. Noe det er ganske tydelig at de fleste andre ikke gjør siden de ser hverandre mer. Og jeg bryr meg om hanjeg er forelkset i. Anonymkode: 51869...ea4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #7 Skrevet 23. august 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke gå og hate. Men hvis jeg likevel skal si hate så er det hun som mobbet meg på skolen, men hun trenger jeg ikke å ha med å gjøre lenger så bruker ikke så mye energi på henne. men hovedproblemet er at jeg vil bry meg om folk, men egentlig sp klarer jeg ikke. Jeg bryr meg om meg og mine problemer. Noe det er ganske tydelig at de fleste andre ikke gjør siden de ser hverandre mer. Og jeg bryr meg om hanjeg er forelkset i. Anonymkode: 51869...ea4 Kanskje på tide å komme seg videre i livet? Slutte å dytte all skylden over på et menneske når det var mange som holdt på og når denne personen i tillegg har sagt unnskyld? Kanskje det var det som var feilen, det å si unnskyld? Synes direkte synd på deg nå. Å alltid være et offer må være forferdelig slitsomt. Anonymkode: 7dcb5...664
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #8 Skrevet 23. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje på tide å komme seg videre i livet? Slutte å dytte all skylden over på et menneske når det var mange som holdt på og når denne personen i tillegg har sagt unnskyld? Kanskje det var det som var feilen, det å si unnskyld? Synes direkte synd på deg nå. Å alltid være et offer må være forferdelig slitsomt. Anonymkode: 7dcb5...664 Hun har ikke sagt unnskyld. Hvor fikk du det Fra? Anonymkode: 51869...ea4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #9 Skrevet 23. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun har ikke sagt unnskyld. Hvor fikk du det Fra? Anonymkode: 51869...ea4 Anonymkode: 7dcb5...664
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke gå og hate. Men hvis jeg likevel skal si hate så er det hun som mobbet meg på skolen, men hun trenger jeg ikke å ha med å gjøre lenger så bruker ikke så mye energi på henne. men hovedproblemet er at jeg vil bry meg om folk, men egentlig sp klarer jeg ikke. Jeg bryr meg om meg og mine problemer. Noe det er ganske tydelig at de fleste andre ikke gjør siden de ser hverandre mer. Og jeg bryr meg om hanjeg er forelkset i. Anonymkode: 51869...ea4 Men det er jo det: du hater bare en person i hele verden fordi den personen har gjort deg vondt. Sånn er det for alle: det skal ganske mye til for å hate noen. Så som deg er nok de fleste nøytral til deg, lik du er til dem. Men du kan bli venner med noen av dem hvis du prøver. Også liker du han du er forelsket i. Man trenger ikke så mange folk. Bare noen få som er verdt noe. Anonymkode: cb6b1...e72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå