AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #21 Skrevet 24. august 2017 Er noen ekstroverte som burde skru på introverten sin noen ganger også... Anonymkode: 737f9...0d1
Gjest C.Tramell Skrevet 24. august 2017 #22 Skrevet 24. august 2017 (endret) 13 minutes ago, AnonymBruker said: Er noen ekstroverte som burde skru på introverten sin noen ganger også... Anonymkode: 737f9...0d1 Enig i det. Jeg synes jevnt over at introverte er flinkest til å tilpasse seg, men jeg kjenner et par som greier det og de er veldig behagelige mennesker å være sammen med Edit: jeg kjenner et par ekstroverte skulle det selvsagt stå. Endret 24. august 2017 av C.Tramell
Supernova17 Skrevet 24. august 2017 #23 Skrevet 24. august 2017 Jeg er selv både introvert og ekstrovert, men jeg er ikke i tvil om at jeg foretrekker å være med introverte mennesker. De opplever jeg roligere og mindre slitsomme(uten at dette gjelder alle).
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #24 Skrevet 24. august 2017 Er introvert og trives egentlig godt med det. Setter stor pris på alenetiden min og elsker å bare koble ut og kjeder meg aldri alene. Skulle ønske jeg kanskje var enda litt mer utadvendt i noen situasjoner men er mye bedre i forhold til da jeg var yngre, da var jeg forferdelig sjenert Men merker godt at det er mer akseptert å være ekstrovert og at å være veldig utadvendt, frempå blir ofte sett på som veldig positivt. Og typisk "du må ikke være så sjenert", "du er så stille" osv. Så nei, er kanskje ikke så mange som ønsker å bli introverte eller mer innadvendte med tanke på å være ekstrovert ofte blir sett på som mer positivt. Anonymkode: 2e614...e0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå