AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 Jeg har for tiden kontakt med en som jeg forsøkte å avslutte. Men han stalket meg på facebook og skrev til meg via hans kompis sin fb bruker siden jeg hadde blokkert han. Han sa han ikke forstod hvorfor jeg blokka han (selvom jeg forklarte han på snapchat årsakene). Jeg adda han igjen,. og tenkte jeg kanskje skulle gi han en sjanse til , og prøve å investere litt tid på å bli kjent med han. Men helt ærlig så føler jeg ikke at vi kan bli en bra match. Jeg redd for at om jeg blokkerer han på snapchat igjen at han stalker meg - igjen... og det vil jeg ha slutt på.. Det hjelper vel om jeg ber han ikke stalke meg mer? Anonymkode: 5148f...f4c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Blokker blokker blokker Anonymkode: a2486...a5f 6
Kalevala Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Det h*n sa ^^ og: Ignorer, ignorer, ignorer. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Blokker blokker blokker Anonymkode: a2486...a5f Ja jeg har blokkert hans facebook bruker, men har null kontroll på hvem alle vennene hans er slik at jeg kan blokkere dem også. Alt jeg kan gjøre er å blokkere han fra snap og face. Jeg føler jeg seriøst har dårlig samvittighet om dagen, at jeg snakker med en jeg ikke føler kjemi med.. og vi bor ikke i samme by en gang.. Anonymkode: 5148f...f4c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 Bør jeg gi han en siste avskjed og en siste forklaring? blir kanskje dumt å forsvinne ut av det blå? han burde jo ha skjønt tegnet fra dag en.. Anonymkode: 5148f...f4c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har blokkert hans facebook bruker, men har null kontroll på hvem alle vennene hans er slik at jeg kan blokkere dem også. Alt jeg kan gjøre er å blokkere han fra snap og face. Jeg føler jeg seriøst har dårlig samvittighet om dagen, at jeg snakker med en jeg ikke føler kjemi med.. og vi bor ikke i samme by en gang.. Anonymkode: 5148f...f4c Blokker vennene hans også. Dersom han sender meldinger via andre, blokker dem også. Hva du skal ha dårlig samvittighet for? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bør jeg gi han en siste avskjed og en siste forklaring? blir kanskje dumt å forsvinne ut av det blå? han burde jo ha skjønt tegnet fra dag en.. Anonymkode: 5148f...f4c Du kan sende han en melding om at du sletter og blokkerer han. Ingen mer utdypning enn hva du tidligere har sagt. Ikke gi han en åpning for å kvervulere seg inn igjen. Blokker med en gang! Anonymkode: a2486...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #7 Skrevet 23. august 2017 Slutt å vingle frem og tilbake det blir bare en smørje, bare skriv noe direkte som er umulig å mistolke f.eks: "Jeg beklager at jeg addet deg igjen og gav feil signaler med det. Jeg gjorde det bare fordi jeg følte meg presset til det av deg. Jeg er bare ikke interessert i deg. Vær så snill å bare la meg være i fred og let videre etter noen som faktisk liker deg tilbake. Jeg kan ikke gi deg noe, for jeg føler bare ikke noe for deg og blokkerer deg derfor igjen. Jeg beklager at jeg er så direkte, men da har du i alle fall en forklaring på hvorfor jeg blokkerte deg på ny. Ønsker deg alt godt videre." Så blokkerer du for godt. Anonymkode: 16bbb...54a 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #8 Skrevet 23. august 2017 Bare lurer på - hvorfor blokkerte du han/hun første gangen? Anonymkode: d67bf...c0e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #9 Skrevet 23. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slutt å vingle frem og tilbake det blir bare en smørje, bare skriv noe direkte som er umulig å mistolke f.eks: "Jeg beklager at jeg addet deg igjen og gav feil signaler med det. Jeg gjorde det bare fordi jeg følte meg presset til det av deg. Jeg er bare ikke interessert i deg. Vær så snill å bare la meg være i fred og let videre etter noen som faktisk liker deg tilbake. Jeg kan ikke gi deg noe, for jeg føler bare ikke noe for deg og blokkerer deg derfor igjen. Jeg beklager at jeg er så direkte, men da har du i alle fall en forklaring på hvorfor jeg blokkerte deg på ny. Ønsker deg alt godt videre." Så blokkerer du for godt. Anonymkode: 16bbb...54a Tusen takk for hjelpen. Da har jeg sendt en nærmest lik sånn tekst til han på snapchat. Han åpnet den. Etter 2 minutter blokkerte jeg han. Sånn! Bare når jeg tenker på søstrene hans, blir jeg provosert. Og tenker at "hva er det jeg driver med som sitter her og bruker tiden min på han, når hans søstre garantert ikke villle gjort no sånt". Føles godt å bli ferdig med det. Jeg er såppass moden nok til at jeg ikke er den rette personen for tidsfordriv, og bare chatte med noen for det. Det er for tenåringaktig. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare lurer på - hvorfor blokkerte du han/hun første gangen? Anonymkode: d67bf...c0e Jeg blokkerte han første gangen pga mange årsaker: Jeg vet jeg høres helt jævlig ut men det er sant: Utseendet. Han er litt for chubby for min smak. Det er ikke den typen menn jeg er tiltrukket av. Og dette er ikke noe man kan styre selv. Nr to er at vi bor i to ulike byer. Han har svær familie, jeg har liten. Anonymkode: 5148f...f4c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 Jeg får bare håpe at han ike finner på å ta screenshots av chatlog og legger ut på facebook. Da vil jo vennene hans tenke han er psycho. Anonymkode: 5148f...f4c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #11 Skrevet 23. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for hjelpen. Da har jeg sendt en nærmest lik sånn tekst til han på snapchat. Han åpnet den. Etter 2 minutter blokkerte jeg han. Sånn! Bare når jeg tenker på søstrene hans, blir jeg provosert. Og tenker at "hva er det jeg driver med som sitter her og bruker tiden min på han, når hans søstre garantert ikke villle gjort no sånt". Føles godt å bli ferdig med det. Jeg er såppass moden nok til at jeg ikke er den rette personen for tidsfordriv, og bare chatte med noen for det. Det er for tenåringaktig. Jeg blokkerte han første gangen pga mange årsaker: Jeg vet jeg høres helt jævlig ut men det er sant: Utseendet. Han er litt for chubby for min smak. Det er ikke den typen menn jeg er tiltrukket av. Og dette er ikke noe man kan styre selv. Nr to er at vi bor i to ulike byer. Han har svær familie, jeg har liten. Anonymkode: 5148f...f4c Men blokkerte du han FØR han fikk tid til å summe seg? Gjorde du det "slutt" via nettet? Hvis min mann bare hadde sendt en melding om at det var slutt, og så blokket meg FØR jeg fikk sjans til å svare tilbake, snakke med ham etc, så hadde jeg vært knust, og ikke forstått noenting. Det er en forferdelig følelse å plutselig bli dumpet, og når man ikke får snakke med den som dumpet deg, så kan det føles 10 ganger verre. Alt forsvinner under en, og man blir sjokket.... Jeg forklarer en person ansikt til ansikt om jeg ikke ønsker å gå videre. Men hva har søstrene hans med dette å gjøre? Og om familien er stor eller liten? Noe jeg misset? Uansett, så er et stygt utseende, ulike smaker osv ikke grunn til å gå så langt som til å blokkere. Blokkere er vel noe man gjør hvis man blir plaget? Jeg har gjort det slutt med personer tidligere, og de har gjerne sendt meldinger et par ganger etterpå. Jeg har svart så godt jeg kan, selv om jeg føler meg ferdig med dem. Å blokkere dem, har likevel ikke vært et alternativ. Jeg har heller aldri blitt blokkert av en eks, selv om jeg kan ha mast litt i begynnelsen da det ble slutt. De fleste forstår at man ønsker et svar (ikke på sms eller e-post....) Litt respekt for de man er med, må man ha (nå vet ikke jeg hele historien her, men sånn jeg oppfatter det, har du gjort det slutt, uten egentlig å forklare så mye, blokkert ham, også sitter han der og skjønner ingenting og blir deprimert og klarer ikke komme seg videre - korrect me if I'am wrong ) Anonymkode: d67bf...c0e
Maleficenta Skrevet 23. august 2017 #12 Skrevet 23. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har for tiden kontakt med en som jeg forsøkte å avslutte. Men han stalket meg på facebook og skrev til meg via hans kompis sin fb bruker siden jeg hadde blokkert han. Han sa han ikke forstod hvorfor jeg blokka han (selvom jeg forklarte han på snapchat årsakene). Jeg adda han igjen,. og tenkte jeg kanskje skulle gi han en sjanse til , og prøve å investere litt tid på å bli kjent med han. Men helt ærlig så føler jeg ikke at vi kan bli en bra match. Jeg redd for at om jeg blokkerer han på snapchat igjen at han stalker meg - igjen... og det vil jeg ha slutt på.. Det hjelper vel om jeg ber han ikke stalke meg mer? Anonymkode: 5148f...f4c Blokker han igjen og overse stalkingen. Om han går inn og skriver på en kompis sin profil så blokkerer du kompisen og.
Tiara07 Skrevet 23. august 2017 #13 Skrevet 23. august 2017 (endret) Til TS: Blokkerte du han pga du synes han var stygg osv, og fordi det var lettest måte å gjøre det på for deg? Eller blokkerte du han fordi han plaget deg etter det ble slutt? Og plaget han deg, eller ville han bare han en forklaring? Endret 23. august 2017 av Tiara07
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #14 Skrevet 24. august 2017 9 timer siden, Tiara07 skrev: Til TS: Blokkerte du han pga du synes han var stygg osv, og fordi det var lettest måte å gjøre det på for deg? Eller blokkerte du han fordi han plaget deg etter det ble slutt? Og plaget han deg, eller ville han bare han en forklaring? Dump han! Anonymkode: 8b36d...620
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #15 Skrevet 24. august 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har blokkert hans facebook bruker, men har null kontroll på hvem alle vennene hans er slik at jeg kan blokkere dem også. Alt jeg kan gjøre er å blokkere han fra snap og face. Jeg føler jeg seriøst har dårlig samvittighet om dagen, at jeg snakker med en jeg ikke føler kjemi med.. og vi bor ikke i samme by en gang.. Anonymkode: 5148f...f4c Endre på innstillingene dine slik at du ikke kan få meldinger/snaps fra folk du ikke har på vennelisten Anonymkode: 137d8...83f
Antoinette Skrevet 24. august 2017 #16 Skrevet 24. august 2017 Fiks faceinnstillingene dine slik at kun folk i vennelista kan sende deg meldinger. Ta kontroll og slutt og vær så hjelpesløs, i motsetning til hva mange jenter tror så er det IKKE søtt.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #17 Skrevet 25. august 2017 vi har ikke vært sammen i no forhold for at han skal bli sjokkert og overrasket 99,99% av alle kg brukerene her har heldigvis skjønt det. yes, har blokkert han den dagen, og mitt fulle fornavn er tilbake på face Anonymkode: 5148f...f4c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #18 Skrevet 25. august 2017 Han stalker deg ikke når han bare ber om en forklaring. Og han kommer nok ikke til å kontakte deg mer om du sletter han igjen. Anonymkode: 848a3...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå